Vote atmadan bölüme geçmeyinnn<3
Tek başımayım.
''Aliva Gürsooooooy!'' içinde olduğum koridordan çıktım. Gelen alkış ve ışıklar eşliğinde ringe doğru yürüdüm.
Çenem kilitli, bakışlarım düz ve arkamda iki büyük antrenör. Ringe yürürken kalabalık salona baktım. Yüzlerce insan vardı.
Kalbim gümbür gümbür atıyor bu da tam olarak nefesimin dengesini bozuyordu. Aldığım nefes ciğerlerime ulaşmıyor gibi hissediyordum. Ona durmasını söylemek istedim. Ama çoğu şeyde beni dinlemediği gibi bunda da dinlemezdi.
Ringin içine geçtiğim zaman rakibim de ringin içerisindeydi. Kadının adı Eliza'ydı yanlış hatırlamıyorsam. Nereli olduğunu da hatırlamıyordum. Tek bir hatırladığım şey vardı, o ise şu an burada bu maçı almak zorunda olmamdı. Arkamda binlerce insan vardı.
Bu kızı yenmeliydim.
Yoksa kendime olan inancımı en keskin yerinden kaybedecektim. Benim kendime inanmaya ihtiyacım vardı. Kendimi toparlayıp bak Aliva yapabiliyorsun demeye ihtiyacım vardı.
İşte ona da bugün bakacaktım. Bakalım yapabiliyor muydum? Çünkü boks benim için geçici bir heves olmaktan çıkalı çok uzun zaman olmuştu. Boks benim hayatımdı.
Eliza'ya baktım. Kumral ve mavi gözlü bir kızdı. Aslında son derece dürüst bir kızdı. Bunu reddedemezdim.
O maçta bir sıkıntı olduğunu kabul edip rövanş maçını kabul etmişti. İstemeseydi kemerle beraber orada oturup bunun ekmeğini yiyebilirdi. Dürüst bir kızdı işte buradan belliydi.
Ama kim olursa olsun bizim bir maçımız vardı.
Saçlarımı sıktım iyice.
Eldivenimi ve dişliğimi geçirdim.
Raunt 1.
''Aliva Gürsoy tekrardan ringlerde. Kendisi yaklaşık bir buçuk ay önce ringde bir problem yaşadı ve bir buçuk aydır da ortadan kayboldu. Çoğu kişi geri ringlere dönmesinin en yakın birkaç yılı olduğunu söylese bile bakın o Alfa ismine layık olarak tekrardan ringde. Aliva Gürsoy için tekrardan büyük bir alkış.'' Yüksek bir alkış başladı salonda.
Yüzümdeki düz ifadeyi hiçbir şey bozmuyordu. Eskiden olsa izleyicilere selam verirdim. Bir iki gülümseme gönderirdim. Şimdi ise tükenmiş bir Aliva Gürsoy olarak sakladığım yerden çıkıp tekrardan göz önündeydim.
Yalnız kalmak isterdim.
Hakemin düdüğü ile rakibe odaklandım. Gelen yumruk ile sağa geçtim ardından da hızla tersten bir yumruk attım. Yumruktan sonra baştan açı değiştirdim ve karnına arka arkaya iki tane darbe indirdim. O sırada yüzüme bir direkt yumruk gelmişti.
Hızlı şekilde birbirimize atak yaptık ringin köşesinde birbirimize geçtik.
''Aliva ve Eliza çok hızlı başladılar. İkisi de çok sert atak yapıyor şu an.''
Hakem bizi ayırdı.
''Vee hakem ayırdı. Bugün çok sert bir maç izleyecek gibiyiz Hakan.''
Hakemin eli aşağıya indi. Göz temasımı kesmeden bir anda sert ve hızlı ataklar yapmaya başladım. Rakiple köşede sıkışıp birbirimize kilitlenmiştik.
''Kesinlikle öyle duruyor Ahmet. İkisi de dövüşmek konusunda alanlarının en iyisi. Aliva saldırı konusunda adını ikinci olarak asla bırakmıyor. Eliza ise bu sezon İngiltere'de asla maçta yenilmemiş.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR
Roman pour AdolescentsBazen hayattaki yerinizi sorgularsınız. Kim olduğunuzu ya da kim olmak istediğinizi. Ne kadar hayatınızı kendi başınıza yönetmek isteseniz bile ne seveceğiniz adamı, ne de geçmişinizini seçebileceksiniz. Ben Aliva Gürsoy; Dünya Boks Şampiyonu olabi...