Lan Wangji ( Top)
Xiao Xingchen ( Bottom)
Acordul delicat al țiterei albe răsuna ca sunetul unei privighetoare, făcând pereții de gheață ai peșterii să vibreze odată cu corzile frumosului instrument divin. Posesorul melodiei diafane se afla în meditație strictă și nici cea mai tulburătoare persoană nu îl putea scoate din transa în care se afla.
Tânărul Lan Wangji, numit mai nou Purtătorul de Lumină din cauza aurei curate ce îl înconjura, un bărbat perfect fără nici o exagerare, discipolul de top al clanului Lan...își ispășea pedeapsa pentru ce a făcut cu o zi în urmă. Dar ce a făcut? Rămâne să ne amintim ce s-a întâmplat nu cu mult timp în urmă, eveniment ce l-a condus la a se ascunde în Peștera de sub Lacul Înghețat, loc în care cei ce nu poartă bentița nu pot intra.
CU CÂTEVA ORE ÎN URMĂ...
Wangji :- Nu te mai mișca atâta.
Xingchen :- Dar mă doare.
Se smiorcăie cel tânăr pe un ton de pisoi alintat în timp ce încerca să se ferească de mână Purtătorului de Lumină.
Wangji :- Nu te-ar durea dacă nu te-ai mișca atâta.
Xingchen :- Poți să te miști mai blând?
Wangji :- Încerc să fiu blând dar te miști prea mult.
Xingchen :- Fiindcă înțeapă și ustură.
Wangji mormăie în barbă încercând din greu să nu răbufnească dar la naiba cu tot și toate, Xingchen scoate cei mai rău din el și nu credea că copilul ăsta cu chip de heruvin este așa de plângăcios. El încearcă să fie blând, problema era că Xingchen este prea sensibil și un mare bebe.
Xingchen :- A dat sângele.
Strigă cel tânăr când vede câteva picături de sânge cum se scurg pe piele.
Wangji :- Măcar cât te șterg stai cuminte.
Xingchen :- Sângele meu e prețios.
Wangji :- La fel și răbdarea mea.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
RomanceIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...