Tristețea mezinului din Marea Familie de Vindecători Wen era așa de mare încât ar putea umple un ocean întreg de lacrimi amare cu izuri acre de durere. Sufletul îi era sfâșiat așa cum sfâșii bucăți dintr-un material de care nu mai ai nevoie, iar inima trimitea impulsuri dureroase în tot corpul încât avea impresia că va leșina în orice moment, chiar și el se mira că încă mai trăia la câte resentimente și tristețe simțea, toate venind ca o avalanșă peste firea sa blajină punându-l la pământ de parcă tot ce a trăit până acum nu fusese suficient.
Toate astea se datorau unui bărbat în care își pusese încrederea, îi dăruise toate iubirea și atenția sa, avea să îi fie sabie și scut căci venele negre de pe gâtul său îi dădeau puterea de care avea nevoie, nu mai era un nemuritor oarecare ce îl sufla și vântul, însă ce l-a pus la pământ a fost trădarea sufletului pereche. Persoana pe care îl numise cu mândrie "Maestru" și îl venerase ca pe o zeitate, fusese în stare de o asemenea faptă odioasă.
Chiar în noaptea în care sărbătoreau un an de relație l-a prins în pat cu o altă femeie. Organizase totul ca noaptea să fie perfectă, însă "cadoul" perechii sale a fost ca o lovitură în moalele capului. Nu îl învinuia, nu-l învinuia pentru că îl iubea prea mult chiar și după ce îi făcuse. Ar fi trebuit să nu-l mai iubească dar nu-și putea scoate sentimentele din piept și să le arunce în lac, ar face-o dacă ar putea dar din păcate nu poate.
Cea cu care îl înșelase era o femelă Alpha de rang înalt căci deținea o aromă de magnolie, chiar dacă pe lângă acea aromă se mai simțeau și alte arome ale altor Alpha deci se subînțelegea ce moravuri avea fata, blondă cu părul lung în bucle mari, talie de viespe pusă în evidență de rochiile strâmte pe bust și șolduri și decoltate, pielea albă și machiaj așezat perfect pe chipul ca de păpușă. Tipa se pricepea la sedus iar Wei Wuxian picase în plasa sa mai mult decât bucuros. Wen Ning spera să o respingă însă nu a fost așa, a fost prins în mrejele unui decolteu adânc distrugând o relație frumoasă, iar în același timp distrugând starea de sănătate a mezinului Wen.
Ning :- Soră...
A suspinat micul Omega pe un ton răgușit încercând să nu mai plângă căci ochișorii deja îl usturau, dar era în zadar când simțea ce face perechea sa, iar în acel moment...se distra cu aceeași tipă blondă.
Qing :- Sunt aici micul meu frate, sunt lângă tine.
A spus fata îngrijorată ștergându-i cu blândețe lacrimile și schimbând prosopelul umed de pe frunte. Febra aia nenorocită o îngrijora căci nu reușea cu nici un chip să o scadă. Luase legătura cu cei mai buni vraci care ar putea să o ajute căci niciodată nu l-a mai văzut pe fratele său mai mic într-o asemenea stare. Primise răspuns...aveau să ajungă în maxim două zile.
Ning :- Îmi este sete...
A șoptit lipsit de vlagă căci abia dacă mai mâncase ceva în ultimele zile. Nu avea poftă de nimic, nici măcar de viață. Auzea în minte gemetele perechii sale ce erau destinate alteia, simțea pe inimă palmelele sale calde cum mângâiau al trup, sufletul îl durea simțind cum unghiile roșii ale blondei lăsau semne pe pielea perechii sale, marca îl ustura simțind cum acea femeie de moravuri ușoare dorea să scape de marca de pe gâtul perechii sale. Se simțea ca o epavă încât nici nu mai știa dacă este zi sau noapte.
Qing :- Aici suflețel mic.
Fata i-a cuprins umerii cu brațul sprijinindu-l de ea și ducând la buzele uscate ale micului Omega ceașca cu apă, cel mic sorbind câteva gurițe mici căci trupul nu accepta și altceva.
Ning :- Mă doare marca...
Suspină cel mic cu chipul umed adus la pieptul surorii sale mai mare, aroma de trandafir a fetei reușind să îi calmeze simțurile agitate cât de cât, era o alinare să simtă un miros familiar dar asta nu-l ajuta prea mult. Avea nevoie de perechea sa dar se pare că el nu avea nevoie de prezența sa.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
RomansaIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...