După aproape două ore în care a plâns în continuare, cel mare și-a șters obrajii asprii și roșii acum din cauza lacrimilor amare vărsate în van, însă trebuia să-și verse cumva toată durerea dacă dorea ca într-o zi să se vindece de sentimentul de vinovăție. Deșii nu le spunea și celorlalți pentru a nu îi îngrijora, nu era sigur că se va putea vindeca vreodată. Tortura propriei singurătăți era prea puternică pentru ai mai putea face față.
S-a ridicat tremurând de lângă pat și a deschis un sertar aflat în apropiere luând de acolo o cutiuță împodobită cu catifea albastră brodată cu însemne aurii. S-a așezat pe marginea patului deschizând cutiuța, iar în interiorul căptușit cu mătase roșie se afla un inel. Un inel din aur alb decorat cu fir de aur.
Wuxian i-a cerut unui bijuter talentat să îi creeze un astfel de inel. Avea planuri mari cu auriul dar din cauza minții sale zăpăcite nu a mai apucat să îi dăruiască acest superb inel. Era croit special pentru Guangyao, nimănui nu i s-ar fi potrivit inelul, și cu siguranță Wuxian nu i l-ar fi dăruit nimănui, nu ar fi putut.
A luat mânuța celui mic în a sa lăsând un sărut cald pe pielea tânărului Jin.
Wuxian :- Acest inel a fost făcut special pentru tine. Aș fi vrut să am ocazia de ți-l pune pe mână chiar eu. Iartă-mă că sunt prost, iartă-mă că nu am știut să te apreciez atunci când te-am avut lângă mine.
A șoptit cu glasul spart de durere privind la chipul fără cusur al celui iubit. Deșii obrăjorii cândva rozalii ce purtau acele gropițe adorabile erau acum palizi, auriul și-a păstrat frumusețea pe care o avea de la mama natură. Wuxian a avut mare grijă de trupul său, întotdeauna îi curăța trupul cu materiale moi parfumate și se asigura că veșmintele sale sunt curate și fără vreo cută.
A așezat inelul pe degetul celui mic privind cum firișoarele de aur ce împodobeau inelul sub forma unor cristale de zahăr înghețat străluceau magic pe mâna frumosului său partener.
Wuxian :- Te iubesc.
A șoptit lăsându-și fruntea să se sprijine de mâna celui mic. Își făcuse un obicei, un fel de ritual de vindecare cum ar spune unii, să îi spună câte un sincer "Te iubesc" de fiecare dată când venea la el. Nu se aștepta să primească un răspuns, de accea a fost mai mult decât șocat să audă glasul dulce al celui iubit.
Guangyao :- Și eu te iubesc. Deșii ar fi trebuit să încetez de mult să o fac, nu pot scoate dragostea din mine cu forța.
Wuxian și-a ridicat chipul surprins iar când ochișorii săi întunecați au dat de irisii aurii ai celui mic, lacrimile fierbinți au năvălit din nou pe obrajii său deșii nu credea că mai poate să plângă la cât de mult a plâns în ultima vreme.
Wuxian :- Am halucinații?
A întrebat năucit de ceea ce tocmai s-a întâmplat, căci nu ar fi prima dată când îl vede pe auriu. Mai ales în primele zile când încă se împăca cu gândul, îl vedea pe auriu peste tot, ii auzea glasul peste tot. Ca să vezi ce poate face durerea din oameni.
Guangyao :- Mă bate gândul să mă joc cu mintea ta la fel cum te-ai jucat tu cu inima mea, dar asta nu m-ar face un om mai bun. Tot eu aș ajunge să sufăr după.
A rostit auriul ridicându-se în fund pentru a-l putea privi mai bine pe Wuxian.
Wuxian :- Cum...e posibil? Xingchen a spus...
Guangyao :- E adevărat ce a spus. Dacă ai fi cântat la flaut aș fi devenit o marionetă. Firul de aur este soluția. Firul de aur dă viață, dar funcționează doar în cazul lucrurilor moartea și fără viață. De unde ai luat firul de aur pentru a acest inel?
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
RomanceIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...