❄️Song Lan x Wei Wuxian ❄️ {PRIMA PARTE}

32 5 11
                                    

            Tânărul Wei privea bosumflat spre cei doi tineri din fața sa ce au decis să-și exteriorizeze iubirea și afecțiunea într-un mod enervant de lipicios. De când se aflau în relații stabile având niște parteneri enervant de protectori, erau numai un zâmbet și emanau raze de soare spre disperarea tânărului Wei ce părea că are un norișor negru și furtunos deasupra capului.

        Să-l vadă pe Xue Yang cu acel zâmbet dulce de îndrăgostit și nu acel zâmbet de maniac scăpat de sub control, era cu siguranță ceva ce nu vedea zilnic și s-ar putea obișnui cu acest Xue Yang calm, asta dacă nu ar mai decupa inimioare din hârtie roz în fața sa. Cel puțin Zi Shu era mai rezervat cu privire la relația sa, asta dacă alegeai să ignori modul visător în care amesteca în ceșcuța de ceai având pe chip un zâmbet enervant de dulce.

       Credea că își găsise doi prieteni ce rezistau la mai mult de două pahare din Surâsul Împăratului dar de când erau îndrăgostiți abia dacă mai apucau să beau un ulcior de vin. De la Xue Yang era de înțeles, doar era într-o relație cu Purtătorul de Lumină care se îmbată doar de la aburii alcoolului, dar Zi Shu? Parcă el și Kexing erau mari degustători de vin, unde dispăruse tot acel chef de a savura un vin bun?

Wuxian :- Of...

         Oftează tânărul Wei pentru a mia oară pe ziua de azi, reușind să atragă atenția celor doi visători.

Xue Yang :- Da' zi Doamne ce ai?!

         Întreabă brunetul iritat de cât de multe ori oftează Wuxian dar nu spunea deloc ce îl deranjează.

Wuxian :- Nimic.

        Răspunde tânărul Wei în continuare bosumflat.

Zi Shu:- Wuxian este evident că vrei atenție. Spune, ce s-a întâmplat?

Wuxian :- Mă simt singur.

Xue Yang :- Singur? Dar o mulțime de oameni te adoră, și ne ai și pe noi frații tăi de cruce.

Wuxian :- Voi nu mă mai băgați în seamă de când sunteți îndrăgostiți.

       Le răspunde tânărul Wei botos și cu moralul la pământ. Nu le reproșa că și-au găsit perechile, în lumea mare toți au pe cineva care le este predestinat, dar își dorea și el pe cineva pe care să-l iubească, să facă toate acele lucruri drăguțe pe care le fac cuplurile, să experimenteze acele nopți albe despre care îi povestea Xue Yang, să simtă acel sentiment de protecție și devotare despre care îi spunea Zi Shu, dar se pare că perechea sa întârzia să apară.

Xue Yang :- Deci asta era...

         Surâde brunetul afișând unul din rânjetele sale din care nimic bun nu avea să iasă.

Wuxian :- Asta era ce?

          Întreabă tânărul Wei bănuind că Xue Yang a înțeles greșit din nou.

Xue Yang :- Vrei pe cineva cu care să te pupi.

Wuxian :- Poftim?

Zi Shu :- Cum de ai înțeles fix asta?

Xue Yang :- Hai că știți ce vreau să spun. Un pupic aici, o atingere acolo iar apoi...focul pasiunii până în zori.

Wuxian :- Nu mă refeream neapărat la asta. Și oricum...nu am cu cine să împărtășesc asta.

Zi Shu:- Eu cred că nu te uiți unde trebuie.

Wuxian :- Adică?

        Întreabă tânărul Wei nedumerit de remarca făcută de Zi Shu. Cum adică nu se uita unde trebuie? A analizat cu atenție fiecare persoană apropiată că na, nu se știe de unde sare iepurele, dar nimeni nu i-a trezit interesul, și-apoi în anii ce au urmat toți și-au găsit perechi chiar și păunul acela înfoiat de Jin Zixuan, care din cine știe ce motiv dubios Kexin a găsit o vale de ai salva viața în ultimul moment, cu prețul de a deveni Duhul Auriu dar măcar a rămas în viață.

The Untamed One Shot +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum