✨Xiao Xingchen x Xue Yang ✨{A DOUA PARTE}

19 5 0
                                    

             Trecuseră în jur de câteva minute de când brunetul privea în gol neștiind ce anume să îi răspundă celui mare. A promis că nu va mai minții dar situația în care se afla nu era una foarte simplă în care doar spui pur și simplu ce te apasă. Într-un astfel de moment și-ar fi dorit ca pământul să se surpe și să se ascundă într-o groapă pentru a se feri de privirea insistentă a celui mare.

Xingchen :- Xue Yang...

         I-a atras cel mare atenția văzând că se află într-un fel de confruntare cu sine însăși. Ce era așa de complicat în întrebarea sa de nu îi putea răspunde? Bineînțeles, el nu știa de existența micuței Chen Li, iar unele întrebări puse în momente nepotrivite creează astfel de confuzii.

Xue Yang :- Vreau să-ți spun însă...nu e ceva ce poate fi spus așa de ușor.

          A oftat brunetul căci se simțea pus sub o presiune incredibilă. I-ar fi mult mai ușor dacă i-ar spune însă nu știe ce reacție ar putea avea. Se temea să nu aibă o reacție negativă deșii asta nu îi era specific lui Xiao Xingchen, mai ales că nimeni nu era vinovat pentru situația în care se aflau. Când brunetul a aflat despre micuța ce creștea în burtica sa nu era convins că Xingchen va reveni la viață așa că a ales să ascundă sarcina de cam toată lumea, bineînțeles că urmările au crescut din rău în mai rău.

Xingchen :- Ce s-a întâmplat așa de rău încât te apasă în acest fel?

           A întrebat nemuritorul în alb confuz, nici măcar nu bănuia că ceea ce ascundea brunetul nu era ceva ce putea fi spus așa de ușor. Putea observa că ceva era schimbat la brunet, pur și simplu strălucea indiferent din ce unghi l-ar privi, dar nu cunoștea cauza pentru care brunetul arăta precum un diamant neșlefuit, un adevărat safir ascuns de privirile lumii rele.

Xue Yang :- Xingchen...dacă îți spun nu sunt sigur că mă vei crede.

           Suspină brunetul speriat de faptul că Xingchen nu va da crezare asupra vorbelor sale. A încercat să-și repete în minte discursul dar suna stupid de fiecare dată și mereu ajungea de unde a plecat.

Xingchen :- Nu poți fi sigur până nu îmi spui, trebuie să știu ce te apasă ca să te pot ajuta.

          A încercat nemuritorul în alb să îi explice situația în care se aflau și faptul că era mai bine dacă îi spunea adevărul acum, să nu îi mai ascundă lucruri care mai târziu ar fi mai greu de explicat.

Xue Yang :- Prea bine.

           A oftat brunetul încercând să-și facă curaj să îi mărturisească acest secret de aur ce s-a chinuit timp de trei ani să-l țină ascuns de ochi iscoditori ce i-ar fi putut lua fiica de lângă el. Ce glumă bună, doar peste cadavrul său asta ar fi posibil.

Xue Yang :- Cu puțin timp înainte ca...totul să se transforme într-un Iad infinit, noi...am petrecut acea noapte împreună.

         A început brunetul roșind în obrăjori când își aduce aminte de acea noapte minunată în care pasiunea a atins cote incendiare, o noapte magică în care Xingchen a fost extrem de pasional chiar și nevăzător, conturând trupul celui tânăr cu buzele și palmele calde lăsând în urmă semne purpurii, iar în acea noapte...micuța zână a fost creată cu un dar aparte, darul vindecării.

Xingchen :- Continuă...

         L-a încurajat cel mare amintindu-și acea noapte ce o păstra în amintirea sa ca pe cel mai prețios dar.

Xue Yang :- Ei bine, în acea noapte...mi-ai lăsat un dar în burtică. Am născut o fetiță pe nume Xiao Chen Li ce mi-a vindecat vederea.

            A spus brunet repede și clar închizându-și strâns ochișorii așteptând cea mai rea reacție din partea celui mare, însă văzând că această întârzie să apară și-a deschis temător un ochișor întâlnind chipul șocat al lui Xingchen, ochișorii măriți în semn de șoc și gurița deschisă de parcă ar fi dat să spună ceva dar vorbele brunetului l-au șocat atât de tare încât a uitat tot ce își dorea să zică.

The Untamed One Shot +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum