🥂Nie Mingjue x Jin Guangyao 🥂 {PRIMA PARTE}

55 6 10
                                    

Guangyao:- Su She...te rog...nu fă asta...

           Glasul extenuat al tânărului Jin răsună ca o pală ușoară de vânt în încăperea tăcută, luminată doar de câteva lumânări cu miros plăcut de nucă de cocos și citrice. Două esențe ce se îmbinau așa de frumos și armonios alinând durerile prin care trecea șatenul.

Su She :- Îți fac un mare bine lider de clan Jin. Fără plodul asta blestemat vom putea rămâne la conducerea clanului Jin. Nu asta ți-ai dorit din totdeauna?

          Vocea trădătorului din clanul Lan îi zgâria auzul și îi trezea la viață instincte violente de care nu se credea în stare. Trăia cel mai mare coșmar al său, nici în cele mai negre vise ale sale nu credea ca asta avea să se întâmple. Fiul său...micuțul Jin Rusong...smuls de lângă pieptul său la nici o oră de când i-a dat naștere...luat de lângă inima sa de către o năpastă de om care nu ar trebui să existe pe pământ.

         Rusong s-a născut înainte de termen, apoi cincisprezece ore a durat travaliul și cele mai chinuite două ore până ca micuțul să se nască. Când frumusețea de băiețel s-a născut, Guangyao și-a spus că a meritat toată durerea prin care a trecut și abia aștepta ca perechea sa să se întoarcă acasă pentru a-l întâmpina cu micuțul în brațe. Dar bucuria a pălit când omul ăsta bun de nimic s-a infiltrat ca o năluca în clanul Nie și a îndrăznit să-și pună labele jegoase pe fiul liderul de clan Nie.

Guangyao :- Să nu îndrăznești să-mi numești fiul astfel.

        A mârâit auriul spre cel în veșminte negre ce rânjea mulțumit de durerile prin care trecea auriul. Sarcina a fost una grea, nașterea și mai și, iar acum...când în sfârșit se putea bucura de roadele chinului său...apare acest nenorocit și îi smulge și ultima rază de fericire. Ar fi sărit la gâtul său...dacă nu ar fi fost răpus de dureri.

        Cu toate durerile din lume a încercat să se dea jos din pat însă abdomenul i-a fost străfulgerat de o durere teribilă. Și-a pierdut echilibrul când se afla pe marginea patului iar astfel de căzut din pat. De parcă nu îndura și așa destul de multă durere, rana din urma nașterii nu era îngrijită.

        Nu a născut cu moașa care i-a urmărit sarcina așa cum era stabilit de la bun început, sau măcar cu Qing care era cea mai bună vindecătoare iar Mingjue avea încredere în ea doar era soția lui Jiang Cheng, nemernicul de Su She a avut grijă ca cele două să nu fie de față la nașterea lui Guangyao ce a fost provocată forțat.

       A mințit, a manipulat, a profitat de influența clanului Lan spunând că Guangyao avea nevoie de ceva plante medicinale ca nașterea să fie mai ușoară, iar cele două femei știind figura plăpândă al lui Guangyao au dat crezare acestor vorbe. Dar Mingjue le-ar fi anunțat dacă Guangyao chiar ar fi avut nevoie de ceva în plus. Qing a fost suspicioasă dar moașa știa mai bine, și mai era suficient timp până A-Yao va naște, cine s-ar fi gândit că un astfel de plan malefic va fi pus în aplicare de un neica nimeni.

        Apoi talismanele din jurul dormitorului ca nimeni să nu suspecteze absolut nimic. Su She s-a gândit la absolut tot înainte de a acționa cu atâta cruzime încât și Xue Yang și-ar face cruce. A urmărit momentul în care liderul Nie este plecat apoi a acționat.

        A născut singur, fără ajutor, fără alinare, fără nimeni. Singurel a tăiat cordonul ombilical și și-a strâns fiul în brațe, chiar dacă pentru puțin timp măcar i-a simțit mirosul ce se simțea ca o ploaie de primăvară. Un miros așa de frumos pentru un bebeluș așa de cuminte. Dar Su She a avut grijă să îi ia și asta.
   
Su She :- Uită-te la tine...cât de mult ai decăzut. Toate astea pentru că te-ai îndrăgostit de Nie Mingjue. Cum vine asta? Nu suspinai după liderul de clan Lan?

The Untamed One Shot +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum