🍯Jiang Cheng x Xue Yang 🍯{A DOUA PARTE}

29 6 3
                                    

            Movaliul l-a dus pe Xue Yang în Yunmeng, în Conacul de Vară pentru ca nimeni să nu îi deranjeze în nici un fel. Acel conac era destinat în special doar nobililor familiei Jiang, iar cum Wuxian oricum nu prea stătea pe acasă, Yanli era prinsă în romanța ei cu acel păun...aveau tot conacul la dispoziția lor. Cel mic putea da frâu liber pasiunii ce îi mocnea în vene precum lava unui vulcan gata să erupă, nu avea cine să-l audă iar Jiang Cheng se simțea onorat că va fi unicul ce va auzi sunetele drăgălașe emanate de tentația brunetă.

          L-a lăsat pe brunet jos abia când au ajuns în dormitorul matrimonial, un loc ferit de ochi și urechi curioase, o încăpere în care aroma de loțuși se simțea ca în împărăția sa iar parfumul masculin al liderului Jiang se imprima în fiecare colțișor. O așa combinație fatală de esențe l-a făcut pe cel mic să suspine, adora aceste arome dar mai ales...adora modul în care efectele lor îi aprindeau cele mai fierbinți fantezii.

           Jiang Cheng l-a prins pe brunet de umeri lipindu-l de primul perete ce îl vedea în cale. Și-a apropiat buzele de ale celui mic atingându-le amăgitor spre disperarea celui mic. Văzând că liderul de clan Jiang avea chef de joacă, Xue Yang și-a dus palmele pe după gâtul celui mare trăgându-l spre el. Momentul în care buzele lor s-au unit a fost și momentul ce a dat startul unei nopți pline de pasiune.

          Movaliul nu s-a putut abține din ai picta pielea celui mic cu semne rozalii de iubire, rozalii acum căci spre dimineață mai mult ca sigur aveau să devină cât se poate de purpurii. Trupul lui Omega părea a fi făcut special pentru Jiang Cheng, pielea sa albă ca a unei păpuși din marmură se contopea perfect cu cea ușor bronzată a liderului Jiang, buzele sale rozalii și umede în urma săruturile pătimașe erau ca două arme fatale pentru cel ce le privea, iar aroma de căpșuni și orhidee emanată de Omega...îi dădea simțurile peste cap celui mare.

        Noaptea s-a încheiat abia în zori când oboseala i-a ajuns în cele din urmă iar cel mic a adormit făcut ghem lângă trupul gol al lui Alpha. A fost și momentul în care Jiang Cheng a luat o decizie și să fie al naibii dacă o va regreta. Nimeni nu va mai putea să-l desprindă pe brunet de el, nu îi pasă ce preț va trebui să plătească ca asta să devină real. Iubea pentru prima dată atât de intens și nu dorea să piardă acest sentiment, nu dorea să-l piardă pe Xue Yang din orgoliul lui Nie Mingjue.

        În Qinghe lucrurile erau pe departe de a fi calme căci Mingjue parcă a turbat când a remarcat lipsa lui Xue Yang.

Mingjue :- Cum mama măsii s-a întâmplat asta? Cea mai securizată celulă și fix din ea a reușit să evadeze?

Wuxian :- Sfăntă Veronica...

       Icnește Wuxian ca mai apoi un zâmbet șiret să i se așterne pe chip. Și-a dat seama cine anume l-a ajutat pe brunet și mai ales unde se află acum. Dar nu avea de gând să îi spună asta lui Mingjue. L-ar aprinde și mai tare decât este deja și chiar nu își dorea să rămână fără cap din cauza lui Baxia.

Mingjue :- Nu mai rânji în felul ăsta. Tu i-ai dat drumul?

Wuxian :- Nu, bineînțeles că nu. De ce aș face asta?

Mingjue :- Pentru că e fratele tău mai mic de aia.

Wuxian :- Lider de clan Nie...dacă aș fi vrut să-l eliberez, aș fi făcut-o înainte să fie adus aici.

          Ar fi putut să îi dea drumul la conacul Chang dar Jiang Cheng a insistat să nu. Prost a fost că l-a ascultat, dar dacă nu o făcea cine știe când ar fi ajuns ăștia doi să facă puișori.

Mingjue :- Atunci cum naiba a reușit să scape? Cătușele alea ar fi trebuit să-l oprească din aș folosi farmecele.

Wuxian :- Oare? Xue Yang nu e un amator ca oricare altul.

The Untamed One Shot +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum