🍹Xiao Xingchen x Xue Yang 🍹{A DOUA PARTE}

28 4 0
                                    

            Tânărul prinț a pătruns în încăperea destinată îmbăierii închizând ușile duble în urma sa căci avea nevoie de intimitate. Însă a deschis fereastra ce dădea înspre gradina de trandafiri albi, loc unde nu trecea nimeni căci era strict locul de relaxare al prințului, permițând ca parfumul trandafirilor albi să îi relaxeze simțurile agitate și gândurile încurcate. Pe lângă animăluțele pufoase ce își făceau de cap prin grădinile palatului și bomboanele cu cremă de ciocolată, trandafirii albi erau sensibilitatea sa chiar dacă mulți ar tinde să-l judece pentru faptul că iubește un lucru atât de...feminin. Ce știau ei până la urmă? Nu știau absolut nimic despre el.

         A tras în piept parfumul dulce lăsând ca un zâmbet suav să i se așterne pe buzele rozalii numai bune de sărutat. Și-a îndepărtat halatul albastru, apoi veșmintele de noapte lăsând la vedere un trup frumos, pielea albă precum o păpușă de porțelan, talia subțire, nu prea avea cine știe ce mușchi căci nu practica antrenamente dure precum soldații palatului dar el era mulțumit cu corpul său, avea un funduleț rotunjit mai frumos ca al unei femei, Sifeng chiar i l-a compliment de câteva ori căci a intrat din greșeală peste el în baie când se îmbrăca. Ce prieten dement are.

        Și-a desprins părul negru din legătura strânsă ce îi provoca deja dureri de cap, podoaba mătăsoasă căzându-i pe spate până aproape de fund, dacă nu l-ai cunoaște ai fi zis că este făurit de zei. Frumusețea brunetului era copleșitor de dulce, oscila între sexy și inocent cu o grație nesuferit de perfectă. Singurul inconvenient ce păta corpul brunetului erau cele două semne din naștere...unul în jurul umărului drept iar celălalt pe piept în dreptul inimii. Păreau a fi urme făcute de sabie dar pe el nu-l dureau, nu înțelegea cum de s-a ales cu astfel de semne dar câtă vreme nu-l deranjau...le lăsa în voia sorții.

        S-a scufundat în bazinul cu caldă lăsând ca un oftat de plăcere să îi părăsească buzele când a simțit uleiurile esențiale puse în apa acompaniată de petalele de trandafir roșu și magnolie, cum îi alintă trupul încordat și îi calmează gândire deja mult prea haotice. Habar nu avea că era privit de la distanță de niște ochișori întunecați ce îi sorbeau trupul dintr-o privire.

         Însă, când a simțit două palme calde cum îi masau scalpul, a dat să sară instant mai în față pentru a se îndepărta de străinul care a îndrăznit să îi întrerupă momentul de relaxare, dar aroma dulce de trandafir roșu l-a făcut să stea pe loc cu inima bubuindu-i în piept. Era ca și cum creierul nu mai comunica cu inima. Creierul îi zicea să fugă însă inima îi zicea să stea pe loc, cine are dreptate în acest caz? Nu simțea vreun pericol, nici un asasin nu mirosea a trandafiri, deci își va asculta inima.

—Relaxează-te dovlecel, nu îți fac rău.

         O vocea suavă, caldă, cu o tonalitate plăcută i-a șoptit la ureche în timp ce mâinile sale îi alintau părul întunecat.

           Corpul brunetului a vibrat când a auzit vocea acea plăcută și când a simțit respirația fierbinte cum se lovea de pielea sensibilă a gâtului său.

Xue Yang :- Cine...cine ești?

         A întrebat timid lucru care nu prea îi stătea în fire, încercând să-și dea seama cine era străinul ce îl trata cu blândețe fără să se întoarcă spre el.

—Sunt cineva care te iubește zăhărel. Nu te teme, nu te voi răni în nici un fel.

          A continuat străinul să îi vorbească blând și cu o afecțiune ce îl făcea pe brunet să se înfioare. A prins în mâna delicată pieptenul așezat pe măsuța din dreptul brunetului și a început să-l treacă prin părul moale al micului său diamant. Xue Yang a putut doar să vadă faptul că tânărul avea un ten deschis iar pielea sa era fină, simțea finețe când îi atingea gâtul și ocazional umerii sub forma unui masaj tandru.

The Untamed One Shot +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum