Bach Lien ( Top)
Jin Zixuan ( Bottom)
Nu au trecut mai mult de două săptămâni de când Zixuan se afla în Golful Lunii și deja simțea nevoia să se întoarcă acasă. Îi plăcea în acest loc, nu se pune problema că locul ar fi cauza pentru care vrea să plece, problema adevărată apărea de fiecare dată când se întâlnește cu Bach Lien.
Se înroșește tot de la obraji până în vârful urechilor iar inima sa își accelerează bătăile, simte cum stomacul i se strânge iar palmele îi transpiră. Iar pe lângă asta tot simte o senzație stranie de căldură între coapse când cel mare este în apropierea sa și o aromă ușoară de iasomie. Nu ajută nici faptul că Bach Lien îi zâmbește într-un mod menit să seducă în armonie cu privirile discrete care duc cu gândul la tot felul de intenții fierbinți. Cel puțin așa le interpretează el. În ritmul ăsta va ajunge să înnebunească cu totul dacă frumosul cu părul alb va continua să îl tachineze în acest fel.
Nu a înțeles prea mult treaba cu Omega și nici nu i s-au dat prea multe informații în legătură cu asta. Bach Lien nu s-a obosit să îi mai explice ceva căci știa că Zixuan nu va fi atent la ce vorbește. Tânărul Jin era prea ocupat să se foiască prin pat ca un motan lăsându-și fundul ăla apetisant expus căci în dormitor purta doar un halat subțire alb. Îi era și așa destul de cald, dacă era după el ar fi stat dezbrăcat mereu dar a luat deja suficiente palme peste fund de la Bach Lien.
Credeți că a stat cuminte? Pe naiba. A făcut atâtea prostii încât Zeul Lunii a fost nevoit să îl pedepsească iar palmele la fund au fost cea mai bună soluție. Asta nu va mai merge prea mult căci a început să îi placă. Zeul Lunii nu îl lovea tare dar la cât de des îl pedepsa, fundul lui Zixuan a devenit o bezea roz.
Dar nu făcea prostii singur. Bine, în mare parte le făcea singur, dar avea și parteneri de făcut dezastre. Hua Cheng era un Alpha în devenire, pe moment încă nu era un Alpha complet caci nu i-au dat colții și încă se comporta ca un răsfațat în preajma perechii lui, iar Sifeng este un Alpha ce vrea să pară dominant dar toți știu cine face regulile în casa lor.
Cum Zixuan era un prinț din Lanling i-a fost ușor să se apropie de cei doi Alpha ce zici că au comportament de Omega, dar măcar nu se mai simțea așa de singur și lăsat în colțișorul lui întunecat.
Însă acum avea o altă mare problemă și orice ar fi făcut nu își putea lua gândul de la scenariile pe care și le tot făcea în minte. Bach Lien era la o întâlnire cu cei doi Omega ce amândoi aveau funcții înalte și era necesar să se discute despre o alianță ținând cont că Xie Lian aducea stelele pe cer iar Canh Quân aducea noaptea. Nu era necesar o ceartă între ei căci cei trei depindeau unul de altul pentru a menține echilibrul în lume.
Dar Zixuan avea impresia că este înșelat. Ce îi păsa lui până la urmă? Parcă nu simțea nimic pentru Bach Lien. Pe naiba, nici el nu știe exact ce simte dar nu vrea ca vreo femelă să se apropie de ce este al său. Are gheruțe și le va folosi la nevoie.
Cumva a reușit să îi corupă și pe cei doi Alpha că perechile lor îi înșeală. Nu a fost prea greu din moment ce și cei doi aveau cam aceleași bănuieli. Credea greșit dar asta este deja o altă poveste. Hormonii de Omega au luat-o razna și nu mai știa ce să creadă căci devenea gelos cam repede.
Hua Cheng :- Calmează-te. Ai făcut un șanț în podea.
Zixuan :- Dacă ne înșeală?
Sifeng:- Perechile noastre nu ne înșeală. Ești tu prea paranoic.
Zixuan :- Ba nu sunt.
Hua Cheng :- Acum te comporți ca un copil.
Zixuan :- Ba nu.
Tonul de copilaș folosit spunea exact contrariul. Dar era imposibil să nu se simtă gelos. Nici el nu își înțelegea reacțiile dar dacă așa se simțea...ce putea să facă? Să se calmeze ar fi o variantă dar nici asta nu putea să facă când își simțea teritoriul amenințat.
Zixuan :- Eu mă duc la el.
Sifeng :- Ai înnebunit complet? Zeul Lunii te va pedepsi iar.
Zixuan:- Oricum o face. Uneori fără motiv.
Hua Cheng :- Nu mai fă prostii și nu va mai exista motive să te pedepsească.
Zixuan :- Ție ți-e ușor să spui ai o relație perfectă.
Serios vorbind, legătura dintre Hua Cheng și Xie Lian era extrem de puternică și stabilă. Nu că Sifeng Și Canh Quân nu ar avea o relație frumoasă, doar că micul Omega avea un temperament destul de piperat și era al naibii de seducător în perioada căldurilor. Asta nu îl deranja pe Sifeng absolut deloc căci știa că Omega depinde de el, profita puțin mai mult de căldurile perechii sale dar putem spune că se merita.
Sifeng :- Nici eu nu pot să stau potolit.
Hua Cheng :- Încă un nebun.
Zixuan :- Ți-ar plăcea să îl vezi pe Xie Lian în brațele altui Alpha?
Hua Cheng :- Am să îi irosesc poponeața dacă face asta, iar pe acel Alpha am să-l omor.
Până la urmă au sfârșit toți trei să meargă după perechile lor. Nu au mai avut stare să stea în același loc și să nu facă nimic cât acea ședință părea că se lungește mai mult. S-au furișat cumva până la Sala Congresului și au dat buzna direct în loc să bată politicos la ușa ca niște îngerași.
Ceea ce au văzut...nu se pupa deloc cu ceea ce credeau ei defapt, iar Zixuan va avea de îndurat tare multe dacă nu se gândea la o scuza ca să iasă din încurcătura în care s-a băgat de unui singur.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
RomanceIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...