🍹Lan Wangji x Kong Shi 🍹

26 5 3
                                    

          Mulțumesc _hecate_love. Mulțumită ție acest capitol a fost creat. Ești minunată sweety.

           Tânărul elf făcea ture în jurul camerei trecându-și în repetate rânduri degetele peste nasturii argintii ce-i decorau haina albă cusută cu fir de aur și micuțe diamante ce completau mânecile și talia, plus centura aurie cu un fulg de nea creat cu multă migală ce îi evidenția talia subțire îi oferea un aer elegant. Era o haină elegantă, regală, somptuoasă, însă nu frumoasa haina îl fascina pe tânărul prinț al elfilor ci ziua ce urma să o petreacă împreună cu fratele său mai mare. Ka Suo îi promisese că vor petrece ziua asta specială împreună și nimic nu va interveni, plănuiseră ziua asta de două luni, voiau să facă toate acele lucruri pe care le făceau când erau copii.

            Nici măcar deschisul cadourilor, ce erau în număr mare și forme ciudate, nu-l atrăgea. Avea timp pentru asta și mâine. S-a mai privit odată în oglindă aranjându-și părul alb și diadema de pe frunte decorată cu micuțe safire, întorcându-se cu un zâmbet luminos spre ușă însă zâmbetul i-a fost umbrit de un norișor de dezamăgire când pe ușă a intrat o slujnică.

—Aniversare păcută Tinere Prinț!

           Spuse femeia elf lăsând pe masă un nou cadou frumos împachetat cu o fundă roz mai mare decât cutia în sine. Deja știa de la cine este, nu era nevoie să citească bilețelul de pe pachet pentru a intui că darul împachetat foarte colorat provenea de la bunul său prieten Xie Lian.

           Adorabilul prinț al lumii divine, bunul său prieten cu părul precum vata de zahăr, nu putea fi prezent la banchetul din această noapte din cauza unui mic accident ce s-a finalizat cu părul său negru preschimbat în roz. Kong Shi i-a spus să nu se atingă de vrăjile interzise pentru că sunt interzise cu un motiv, dar nu ai ce discuta cu căposul de Xie Lian, și așa s-a creat dezastrul pentru care încă caută o rezolvare.

Kong Shi :- Scuză-mă...

           A spus elful cu ochi albaștri văzând cum femeia se pregătește să plece.

—Da Tinere Stăpân?

          A răspuns femeia umilă căci îi purta un mare respect prințului. Tărâmul Gheții ar fi fost binecuvântat să-l aibă pe Kong Shi drept rege, dar regula moștenitorului spunea clar că primul născut va primi tronul iar Kong Shi era al doilea născut, fiul unei concubine după cum barfeau nobilii fără ocupație și deșii răposatul rege i-a oferit titlul de prinț și un loc în palat, nu beneficia de aceleași atenții ca și Ka Suo. Diferențe între copii se vedeau însă Kong Shi era modest și se mulțimea și cu puțin. Nu punea la suflet, mergea înainte cu capul sus și cu demnitate.

Kong Shi :- Când este gata Ka Suo?

           A întrebat tânărul albinos nerăbdător să pornească pe pașii copilăriei, să-și aducă aminte ce anume i-a făcut copilăria frumoasă.

—Regele este plecat de noaptea trecută împreună cu domnița Luo, o rudă de-a dumneaei își serbează ziua azi. Am primit înștiințare că au ajuns cu bine, se vor întoarce săptămâna viitoare.

        Spuse femeia strâmbând din nas la menționarea domniței Luo. Gestul făcut de rege și a sa logodnică a fost îngrozitor, nu se face așa ceva familiei tale. Măcar de l-ar fi anunțat personal.

Kong Shi :- Înțeleg...poți pleca.

         Femeia elf face o plecăciune elegantă apoi se îndepărtează părăsind dormitorul. Kong Shi era în șoc scăpând peria de păr pe care o ținea în palme...o singură zi, o singură nenorocită de zi i-a cerut din timpul său...dar nici asta nu i s-a oferit. L-a abandonat fix de ziua lui după ce îi promisese că va petrece ziua cu el, doar pentru a-și mulțimi logodnica mult prea răsfățată. Era sigur că Li Luo a făcut-o intenționat, nu îl suporta și i-a spus-o de multe ori dar cine să-l creadă pe el? Îl avea pe Ka Suo la degetul mic practic era deja regină, însă sufletul cu siguranță nu îi era prea nobil dar nimeni nu vedea asta. Erau prea orbiți de prefăcătoria ei perfectă.

The Untamed One Shot +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum