Tânărul Wei privea întristat înspre bebelușul abia născut de la pieptul său, încercând să se gândească la cuvintele spuse cu bună intenție ale tinerei din clanul Wen, sau ce a mai rămas din acel clan. Nu voia să se despartă de bebelușul său născut din iubire pură dar situația sa actuală nu era deloc bună iar Cimitirul Damnaților nu era un loc tocmai...ok pentru a crește un copil de câțiva anișori, ce să mai zică de bebelușul său ce era tare sensibil.
Cincisprezece ore a durat travaliul apoi încă trei ore în care s-a chinuit să-l aducă pe lume, asistat de Wen Qing și Wen Ning ce s-au asigurat că procesul va decurge fără complicații iar la final a constatat că tot chinul și toată durerea a meritat. Ținea în brațele sale o mândrețe de copilaș ce îi semăna perfect acelui păun înfoiat, cum îi plăcea să-și numească perechea, și mai avea și punctul roșu pe frunte deci oricine ar putea spune că micul pui de înger era un Jin pur sânge moștenind ochișorii aurii cu puțin negru ai tatălui său.
Wuxian era puțin ofticat că micul său înger cu chip de Heruvim nu moștenise nimic de la el dar se consola cu gândul că atunci când va crește va deveni un tânăr admirat de toate domnițele. Să fim serioși...tatăl său era unul dintre cei mai frumoși nemuritori din Lanling, personalitatea sa cam lăsa de dorit dar compensa prin aspectul său superb ce ar face și luna geloasă, nu e de mirare că tânărul Wei s-a îndrăgostit aproape instant. Au avut un mod ciudat de aș demonstra dragostea dar cine se ceartă se iubește.
Qing :- Wuxian...gândește-te la viitorul puiului de om din brațele tale. Pe A-Yuan l-ai salvat trimițându-l Purtătorului de Lumină împreună cu fratele meu, acum gândește-te la fiul tău.
A început tânăra pe un ton blând încercând să lumineze mințile încurcate ale celui mare însă părea că vorbește cu pereții. Wei Ying era cea mai încăpățânată persoană existentă ce cu greu reușeai să-l convingi de ceva, ar fi în stare să creadă și că Pământul este pătrat dacă Zixuan i-ar spune asta. Wuxian asculta de o singură persoană iar acea persoană era superbul auriu ce nici măcar nu știe că cea mai prețioasă bijuterie a lumii s-a născut. Wuxian a considerat că este mai bine să nu știe, de ce? Doar el știe de ce, mintea lui Wei Ying este un labirint nedeslușit.
Wuxian :- Înțeleg ce vrei să spui dar înțelege-mă și tu pe mine. Nu pot să mă despart de Jin Ling, nu pot.
Neagă tânărul Wei cuvintele fetei în roșu în timp ce ținea copilul la pieptul său alăptându-l.
Wuxian :- Ești mamă, ar trebui să mă poți înțelege, să înțelegi cum mă simt.
A continuat tânărul părinte apelând la latura maternă a fetei.
Qing:- Nu spun să te despărți de el, spun să îi spui Lordului Jin despre copil.
A spus fata încercând să-l facă să înțeleagă că decizia luată este una luată în grabă și gândită prost.
Wuxian :- Nu se poate.
A refuzat Wuxian iar fata jura că îi va trage două palme pentru a-și revizui gândirea.
—Nu va fi nevoie, știu deja.
Au auzit vocea blajină a Lordului Jin, numit mai nou lider de clan după ce tatăl său a dispărut, ducă-se pe pustiu că era insuportabil, făcându-i pe cei doi tineri să se întoarcă înspre el. Wuxian a încercat să ascundă bebelușul dar unde naiba să-l ascundă că în burtica lui cu siguranță nu mai intra, iar Zixuan deja observase micul pui de buburuză înfășat într-un material auriu iar punctul roșu din frunte era imposibil de falsificat căci se născuse cu el, nu era desenat așa cum aveau restul persoanelor din clanul Jin, doar membrii familiei nobile de nasc cu semnul roșu pe frunte.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
Storie d'amoreIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...