Xiao Xingchen ( Top)
Lan Jingyi ( Bottom)
Tânărului Lan Jingyi abia ce a reușit să adoarmă după atâtea lacrimi vărsate și golul din suflet lăsat de iubitul său. Se întreba mereu oare cu ce a greșit de a fost pedepsit în acest fel. Oare nu a suferit deja suficient de mult? Cât mai trebuie să îndure pentru a gusta din fericirea firavă despre care cuplurile îndrăgostite tot vorbesc?
Xue Yang era îngrijorat pentru fiul său dar știa că pentru a se maturiza este nevoie să treacă prin suferință. Însă nimeni nu a observat că Jingyi este deja matur, apariția lui Xingchen în viața sa l-a ajutat să se maturizeze cât vezi cu ochii. I-a fost un bun mentor până ca dragostea să apară între ei iar totul să se schimbe.
Jingyi era o mândrețe de băiat, un Lan veritabil chiar dacă mai avea momentele sale în care nu asculta nici măcar de Qiren, ce să mai spunem de altcineva?! Xue Yang îl răsfăța cam mult, doar Lan Zhan se mai impunea cât de cât iar Jingyi îl asculta...asta până începea să se alinte iar toată rigiditatea Purtătorului de Lumină era dată la o parte.
Tânărul Lan avea o înfățișare frumoasă, o înălțime medie și un suflet cald. Dar...când moartea iubitului său l-a lovit fix în față, toate resentimentele adunate și ascunse adânc în sufletul său au răbufnit. Aflarea sarcinii a făcut ca durerea să fie și mai greu de suportat, iar părinții săi se temeau de faptul că toată această tristețe din sufletul său i-ar putea afecta sarcina. Jingyi trebuia ținut sub supraveghere o vreme, măcar până lucrurile aveau să se mai așeze cât de cât, durerea din sufletul său avea să se estompeze până la urmă. Avea nevoie doar...de timp.
Xue Yang pe de altă parte a luat atitudine. Nu putea sta cu mâinile în sân să-și vadă fiul cum se distruge singur. Totul are o limită iar el tocmai și-a atins acea limită. Dacă Purtătorul de Lumină nu va face ceva în legătură cu asta, ei bine, el o va face. Și poate că nu acționează cum ar trebui dar situațiile disperate cer măsuri disperate. Asta numai poate fi amânat prea mult, deja au amânat cât de mult s-a putut încât acum era momentul să acționeze.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
RomanceIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...