Mulțumesc _hecate_love pentru contribuția ta sweety. Ești minunată.
Xichen pe de altă parte, pentru a-i face în ciudă lui Xue Yang și ai dovedi că se înșală, a cuprins talia celui mic cu brațul lipindu-l de pieptul său. Zâmbi, fără a spune nimic, îi cuprinse obrazul în palmă și ușor și dulce își presă buzele de ale sale, cu ochișorii închiși. Nu era o atingere apăsată, nicidecum, semăna mai degrabă cu aripile unui fluture. Nu dorea decât să-l simtă, să-l poată strânge în brațe, să îi dovedească cât de prețios îl consideră.
Piciorele auriului mai că îi cedară, de aceea se agăță de el cu toată puterea. Dacă i-ar fi cerut să strige prin întreaga cetate că primul lui sărut îi aparține acum lui Lan Xichen, ar fi făcut-o cât se poate de mândru căci acea posesivitate dulce din modul în care își lovea buzele de ale lui...era mai mult decât putea face față.
Tânărul Xichen mârâie în șoaptă când îl simții în totalitate, asta incluzând și buzele moi la care s-a cam holbat de câte ori avea ocazia. Ce-i drept, nu a fost el vreo ușă de biserică, în special când avea ocazia de a rămâne singur cu A-Yao, chiar dacă toată lumea îi laudă puritatea. Da, e drept, bun, blând, fermecător și...ei bine, toate calitățile admirabile la un bărbat, dar nu e un începător când vine vorba de a oferi dragoste persoanei dragi, mai ales când știe exact ce își dorește.
Nu trebuia decât să îi ofere toate astea. Dragoste, iubire și flori peste măsură căci știa că auriul adoră bujorii aurii și trandafirii albaștrii. Auriu și albastru...frumoasă combinație. Auriul simțea dragostea celui mare pentru el, mai ales când palma lui se plimba necontenit de-a lungul taliei sale, iar buzele sale...Cerule, nu era deloc cuminte. Îi fura aerul și îl răsplătea în schimb cu atingeri atât de fierbinți încât ar fi putut să topească oricând orice tip de gheață.
Guangyao :- Ai niște buze tare dulci.
Suspină în șoaptă când îi oferi o micuță pauză și își lipi palma de obrazul lui, privindu-i fermecat buzele.
Xichen :- Destinate doar ție liderul inimii mele.
Șopti peste buzele auriului urmând să i le cuprindă din nou cu ale sale. În ciuda dorinței care îi ardea pieptul, în ciudat faptului că devenise atât de intens și pasional, nu și-a pierdut tandrețea, era gentil până la capăt. Momentul intens ar fi trecut într-o altă extremă dacă tușitul fals al lui Xue Yang nu i-ar fi făcut să se desprindă botoși din sărut.
Xue Yang :- Am cerut să-l pupi, nu să faceți pui cu mine de față.
Se strâmbă brunetul la schimbul de afecțiune dintre cei doi.
Guangyao :- Ai un dar la a strica momentele.
S-a bosumflat auriul căci abia ce își făcuse curaj să îi arate lui Xichen ce simte, dar s-a găsit brunetul zvăpăiat să strice momentul.
Xue Yang :- E specialitatea mea. Eu voi pleca dar vă voi mai vizita din când în când pentru a vedea cum evoluează lucrurile. Auriule...rămai aici că stai bine, te integrezi deja perfect.
Guangyao :- Nici nu mai vreau să plec.
Spune auriul privindu-l pe Xichen cu o privire de „sunt atât de îndrăgostit" . Nu îi va lipsi agitația de la oraș și tehnologia, avea nevoie să se desprindă puțin din haosul modern, iar Xichen arăta așa de bine...cum ar putea părăsi așa ceva? Se simțea bine în lumea asta, deșii l-a început a vrut să fugă căci i se părea așa ciudat ceea ce se întâmpla, perspectiva i s-a schimbat când a simțit buzele lui Xichen peste ale sale...atunci a știut că nu mai vrea să plece. Se va acomoda el până la urmă.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
RomanceIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...