Lan Xichen ( Top)
Jin Guangyao ( Bottom)
* A fost singurul personaj negativ ce a comis crimele cu un scop bine întemeiat în spatele lor. Poate a exagerat puțin legat de Mingjue, însă furia pe care a acumulat-o în timp l-a făcut să fie așa. Nu a comis crimele din plăcere, doar s-a răzbunat pe toți cei ce l-au luat în râs, a răzbunat numele mamei sale. Dacă tatăl său ar fi cumpărat libertatea mamei sale, dacă nu ar fi fost numit fiu de prostituată, cu siguranță nu ar fi ajuns în stadiul în care este. Mi-a plăcut că nu a fost genul de psihopat scăpat de sub control, în spatele acțiunilor sale a existat întotdeauna câte un motiv. *
Zorii zilei s-au revărsat lent peste crestele albe ale munților ce ascundeau un adevărat Paradis, făcând ca zăpada ce semăna cu zahărul proaspăt cernut să strălucească pe crestele alunecoase ca niște micuțe bobițe de diamante. Micuțele animale ascunse pe timpul nopții geroase, ieșeau din scorburile călduroase pentru a-și întinde lăbuțele amorțite.
În căsuțele albe destinate discipolilor clanului Lan, ucenicii începeau să facă ochișori unul câte unul, pregătiți să ia parte la învățăturile predate de maestrul lor. Nimeni nu ar îndrăzni să pornească mânia lui Lan Qiren ce ar fi putut zgudui Gusu din temelii numai dacă s-ar încrunta, dar mite să mai și țipe la micii discipoli ce s-ar fi făcut micuți în locul lor până furia învățătorului Lan ar fi apus.
Deșii discipolii erau toți prezenți supravegheați cu mare atenție de privirea ageră a Purtătorului de Lumină, Marele Maestru Lan Xichen lipsea. Doar familia cunoștea adevăratul motiv pentru care Marele Maestru mereu prezent și punctual lipsea. Însă nu era nevoie ca și mai multe persoane să cunoască motivul, oricum nu ar fi înțeles pe cale amiabilă iar ultimul lucru care mai lipsea în Gusu era ca Xichen să fie furios cât un vulcan.
În dormitorul liderului de clan Lan liniștea domnea ca aripile plăpânde ale unui fluturaș în zbor. Zorii zilei nu au luminat încăperea căci perdelele erau trase, special pentru a nu deranja somnul îngerașului ce dormea cuminte în brațele Marelui Maestru Lan.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
RomanceIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...