🍯Wei Wuxian x Lan Wangji 🍯{PRIMA PARTE}

69 9 28
                                    

           Lan Wangji, unul din cele două Jade de Lan din Gusu, mândria clanului Lan, adoratul discipol al bătrânului Qiren și bărbatul ce va alege întotdeauna calea dreaptă în locul unei confruntări sângeroase...se afla într-o situație în care sentimentele de iubire se băteau cap în cap cu Calea Dreaptă pe care ar alege-o orice nemuritor dornic de un viitor promițător.

        Întreaga sa lume a suferit o înclinare a balanței înspre partea greșită, cum ar spune unchiul său și mulți dintre liderii de clan, odată ce tânărul Wei a intrat în viața sa. Atunci a început să se întrebe dacă ceea ce face este corect, dacă gândirea sa este corectă, dacă urmarea unor legi absurde este ceea ce își dorește de la viață. Dacă respectarea regulilor îl îndepărtează de cel iubit...chiar se merită? Merită să riște siguranța celui iubit doar de dragul de a menține reputația curată a clanului?

          Viața sa era perfectă, viitorul său era stabilit încă de la naștere, știa ce are de făcut și ce trebuie să facă în caz că greșea, și nu s-a întâmplat să greșească sau să încalce vreo regulă, asta până să-l întâlnească pe Wuxian iar viața sa ordonată să se ducă dracu, ajungând în punctul în care nu mai știa pe cine să asculte, cui să îi dea dreptate. Să-și asculte inima intuind că asta este ceea ce trebuie să facă, său să-și asculte unchiul știind că este mai în vârstă și avea și el dreptatea sa.

         L-a început nu l-a suferit pe tânărul Wei. Era mult prea vorbăreț și gălăgios pentru gusturile sale. Nu făcea ceea ce i se spunea din prima, căuta întotdeauna o cale mai ușoare de a scurta lucrurile, se punea inutil în pericol când nu era cazul...era fix opusul său. Dar inima tânărului Wei era mare, nu suporta nedreptatea indiferent asupra cui este aplicată, și fix dorința sa de a îndrepta lucrurile i-a adus numai probleme.

        Lan Wangji a încercat să stea departe de Wuxian când sentimente vagi au început să se înfiripe în sufletul său, dar Wuxian este ca o lipitoare iar destinul întotdeauna îi aducea împreună. A încercat să fie rece, dur, fără vreo expresie pe chip, poate poate Wuxian va pricepe aluzia și îl va lăsa în pace. S-a întâmplat fix opusul a ceea ce și-a dorit, căci Wuxian îi aflase mica slăbiciune și profita de ea de câte ori avea ocazia.

         A plecat în căutarea metalului Yin imediat ce lecțiile din Gusu s-au terminat, tot odată spera că își va putea lua gândul de la cel ce îi crea dureri de cap și a ajuns să fie pedepsit din vina lui, dar lucrurile nu au mers chiar așa de bine, căci s-a trezit cu Wuxian pe urmele sale. Nu a mai avut de ales decât să-l ia după el și eventual să aibă grijă să nu moară pe drum.

         Însă de aici...lucrurile urmau să devină dezastruoase, iar când Ascunzișul Norilor a fost distrus...rigiditatea și răceală ce îi cuprinse întreaga ființă a revenit. Un întreg paradis ars dintr-un foc, cu unchiul bolnav, fratele mai mare dispărut, jumătate din ucenici uciși...singurul lucru de care mai avea nevoie Lan Wangji acum era Wei Wuxian.

       Când situația începuse să se îndrepte odată ce Clanul Wen căzuse, iar Wangji fusese numit Purtătorul de Lumină din Gusu, căci depășise de mult pragul de ucenic, totul a luat o întorsătură la care nu se aștepta în veci, își dorea ca de data asta să se înșele, dar rare spre inexistente sunt momentele când greșește iar intuiția sa niciodată nu l-a înșelat.

       Îl recuperase pe Wuxian, și deșii totul părea a se îndrepta spre o eră prosperă, ceva îi spunea că nu va fi chiar așa. Maturitatea bizară a lui Wuxian era ceva neobișnuit, ceva la care nu se aștepta absolut deloc. Era ceva în privirea lui Wuxian ce îi dădea de gândit, ceva ce cu siguranță nu avea să ducă spre nimic bun dar refuza să creadă că este ceea ce insinua. Nu, nu avea cum să fie asta. Wei Wuxian nu ar face așa ceva, drumul său spre calea dreaptă era pavat în aur, nu ar renunța la asta doar pentru a obține mai multă putere.

The Untamed One Shot +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum