* Nu mă judecați, îmi place de ei foarte mult. Cumva numai la ei am idei care să îmi placă *
* Îmi puteți da idei de cupluri din astea mai bizare și un scenariu, asta dacă aveți bineînțeles *
Jin Zixuan ( Top)
Wei Wuxian ( Bottom)
Privirea aia face tot. Privirea cuiva ce și-a pierdut dragostea și vrea să se răzbune.
Nori negrii au împânzit cerul ce radia a seninătate cu puțin timp în urmă. O furtună aprigă se abătea asupra Lanling-ului, vânt năprasnic amenința să pună la pământ tot ce întâlnea în cale, iar un val negru de resentimente au cuprins un suflet blând.
Ziua se anunța a fi una minunată, dimineața a fost însorită și plină de viață și veselia, dar cum o greșeală poate schimbat radical o întreaga zi veselă. Nimeni nu avea să prevestească dezastrul ce se va abate asupra unui Clan de Aur.
Wuxian nu a crezut vreodată că Song Lan va îndrăzni să facă asta. Nu puține au fost dați-le când Wuxian l-a amenințat, ba chiar a fost gata să bată până îi suna apa în cap. Cel ce purta numele unei legende a devenit un așa nenorocit ce i-a furat fericirea din inimă în câteva secunde.
Privea neputincios spre trupul iubitului său ce zăcea lipsit de viață la pământ, iar o baltă de sânge roșiatic se forma sub trup. Flautul i-a scăpat din mână dar asta nu era important într-un astfel de moment. A căzut în genunchi lângă trupul iubitului său, suspine prelungi părăsind-ui buzele pline. Își simțea sufletul zdrobit, pus la pământ, călcat în picioare cu nepăsare.
Wuxian :- Ți-am spus să stai acasă...de ce nu m-ai ascultat? DE CE?
Strigă îndurerat însă fără a primi un răspuns. Zixuan nu avea să îi mai răspundă vreodată, nu avea să îi mai vorbească, să îi mai șoptească cuvinte dulci, nu avea să îi mai vadă zâmbetul de care s-a îndrăgostit, l-a părăsit și nu se va mai întoarce.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
DragosteIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...