Jin Zixuan ( Top)
Wei Wuxian ( Bottom)
Wuxian s-a retras în dormitorul matrimonial și a fost instant cuprins de atât de multe amintiri. Dormitorul încă păstra parfumul lui Zixuan, încă păstra fiecare amprentă a sa imprimată în țesăturile aurii. Scânteia Zăpezii, bujorul auriu țesut în perdelele albe reprezenta munca și dragostea lui Wuxian pentru tânărul stăpân Jin. El a țesut acel bujor în secret, doar ca Zixuan să poată avea ceva de la el întotdeauna. Asta în cazul în care se va întâmpla ceva cu unul dintre ei.
Și-a trecut vârful degetelor peste mobila frumos lăcuită iar pașii l-au purtat spre pătuțul bebelușului. Pătuțul lui Jin Ling era acoperit de o pânză subțire aurie ce se lega în sus cu un ciucure în așa fel încât pânza să cadă peste pătuț ca o cupolă. Puiul de om avea o pielea mult prea firavă, așa că era mai bine să fie luate toate măsurile de siguranță. În caz de orice.
A dat pânza la o parte și a zâmbit ca un iepuraș în momentul în care copilașul a afișat un zâmbet gumat de dulce și a gângurit vesel.
Wuxian :- Fluturaș...
Tânărul Wei a ridicat copilașul în brațele sale iar micuțul Jin Ling a început să tragă de haina lui Wuxian doar pentru a-și vârâ căpșorul în sân.
Wuxian :- Imediat puișor, papi îți va da să papi imediat.
Brunetul s-a așezat pe pat cu Jin Ling în brațele sale. Nu avea prea multe variante așa că...a scăpat de hainele negre până a rămas doar într-o cămașă albă subțire. Proastă zi să nu își ia pantaloni pe el dar mai mult ar fi fost incomodat. Cum? Numai el știe. Are și el ciudățeniile sale.
Și-a deschis cămașa și l-a adus pe Jin Ling mai aproape de pieptul său. Copilașul a prins mugurașul între buzele sale și a început să sugă pofticios. Jin Ling era tare mofturos, nu păpa lapte dat cu biberonul și nu voia să stea în brațele lui Yanli. Dacă fata îl lua în brațe, Jin Ling începea să țipe din toți plămânii.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
RomansaIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...