Xue Yang ( Top)
Wen Ning ( Bottom)
Perspectiva autorului
A trecut o lună de când cei doi stau singuri în colțul lor de Rai. Nici un eveniment neplăcut nu s-a întâmplat și nimic nu le-a tulburat liniștea. Au așteptat așa de mult pentru a avea puțin timp împreună, fără să se îngrijoreze că cineva i-ar putea ataca.
Xue Yang sărută buzele iubitului său cu atâta grijă încât părea că sărută un norișor. Cel mic s-a încruntat drăgălaș când își dă seama că iubitul său îl amăgea cu acel sărut moale.
Și-a dus mânuțele în părul brunetului și l-a tras deasupra sa, cuprinzându-i talia cu picioarele și lipindu-se cu totul de el. Părea un pui de maimuțică agățat de mama sa. Xue Yang a zâmbind și i-a mușcat buzița.
Xue Yang :- Babe, ești așa de adorabil când vrei să domini.
Ning :- Dar nu vreau să domin pe nimenea.
Cel mare a surâs. Perechea sa era așa de inocent, încât simțea că se topește de fiecare dată când îi aude vocea.Xue Yang :- Ah, da? Atunci de ce ești prins de mine ca un koala?
Ning :- Eu...mhh...nu...
Obrajii tânărului Omega au prins o ușoară tentă de roz, ce au dus în scurt timp spre roșu. Xue Yang i-a sărutat fruntea și obrajii iar la final buzele.
Xue Yang :- Te iubesc puiule.
Ning :- Și eu te iubesc. Foarte mult.
Xue Yang :- Nu mai mult ca mine.
I-a cuprins din nou buzele într-un sărut aprins. Buzele lor se alintau, se cunoșteau, se iubeau unele pe altfel ca într-un frumos vals al dragoste. Inimile lor băteau în sincron iar dragostea dintre ei părea să crească tot mai mult.
Cel mare coboară cu buzele pe gâtul celui tânăr, acum lipsit de venele negre, și alintă pielea cu sărutări calde și moi. Se simțea ușurat că puiul său numai este un sclav al propriului trup, o marionetă vie. Iar cât de curând îi va da mai multă energie spirituală pentru a-l mai întări.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
RomanceIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...