⭐ Jiang Cheng x Wen Ning ⭐ ( PRIMA PARTE)

117 7 66
                                    

Jiang Cheng ( Top)

Wen Ning ( Bottom)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Wen Ning ( Bottom)

            Micuțul Omega suspina adânc în timp ce își acoperea chipul cu palmele sale micuțe într-o încercare de a-și oprii lacrimile fierbinți ce îi alunecau fără încetare pe obrajii palizi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

            Micuțul Omega suspina adânc în timp ce își acoperea chipul cu palmele sale micuțe într-o încercare de a-și oprii lacrimile fierbinți ce îi alunecau fără încetare pe obrajii palizi. Avea să se sufoce dacă continua să plângă în acest fel, și se tot gândea la fel și fel de scenarii din ce în ce mai neplăcute ce îi răneau inimioara.
 
         Era singur...singur într-o lume așa de rea și de haină unde doar interesul propriu contează. Un Omega singur, mai pur ca lacrima, nepătat și cu cea mai intensă aromă de căpșuni și mango ce a existat vreodată în cele cinci clanuri.

       Acest mic îngeraș plângea cu suspine căci îi era teamă de reacția perechii sale. Pastilele deja numai aveau efect pentru a-și ascunde aroma, și îi făceau tare rău să le tot ia în mod repetat doar pentru a se simții el în siguranță. Era în zadar...nu se simțea în siguranță chiar dacă era în prezența lui Wuxian. Avea impresia că atâția Alpha stau cu ochii pe el gata să îl atace când va fi singur.

       Nu era de mirare de ce era așa de vânat. Era un Omega al Lunii, avea sânge nobil în vene și o aromă extrem de seducătoare. O noapte cu acest Omega și puteai conduce Luna pe veci. Se știa că un astfel de Omega se naște doar o dată la o mie de ani și sunt extrem de fertili. Slabe sunt să șansele ca o sarcină să nu se prindă din prima.

       Wen Ning era un astfel de Omega, un Omega al Lunii. Dar tânărul Omega considera asta ca fiind un blestem nu un dar, un blestem ce a căzut asupra umerilor săi și nu mai putea scăpa de asta.

       Își dorea o familie, iubea copilașii doar el l-a crescut pe Shizui cu ajutorului celor din clanul Lan bineînțeles, dar își dorea o familie alături de cel ce îi este predestinat. Alături de cel lângă care se va simții în siguranță iar aroma Alpha-ului va domni pe trupul său. Doar că perechea sa...era un bărbat Alpha Pur Sânge ce ura din inimă clanul Wen, ce îl ura pe el. Iar asta îi frânge inimioara.
      
—Ning...

      Glasul blând al lui Wuxian răsună lângă bietul Omega speriat. Ning tresare și era gata gata să o ia la fugă unde vedea cu ochii dar palma caldă a lui GuangYao îi mângâie cu blândețe spatele.

The Untamed One Shot +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum