* Inspirat din serialul korean Goblin. Merită urmărit, este un film în care ai tot ce vrei : iubire, dramă, comedie, elemente fantastice. Episoadele sunt lungi și nu ai cum să nu adori fiecare minut *
Jin GuangYao ( Top)
Jin Ling ( Bottom)
Perspectiva autorului
O noapte rece de noiembrie. Era început lunii dar iarna părea că are de gând să vină mai repede anul acesta. Deja se așternuse primul strat de zăpadă iar gerul se instala de cum se lăsa noaptea.
La ora 20:30 tot ce îți puteai dori este să stai în căsuța ta, înfășurat într-o pătură pufoasă, cu televizorul dat pe un post de desene și o cană de ciocolată caldă ce îți va încălzi palmele. O imagine de vis, nu? Nu era la fel pentru toată lumea.
Un bărbat tânăr, aflat în ultima lună de sarcină, se grăbea pentru a face cumpărăturile necesare ca pruncul său să vină pe lume. Mai erau aproximativ două săptămâni până puiul său avea să se nască. Tatăl copilului i-a părăsit când a aflat de sarcină, și deșii Zixuan avea șansa de a renunța la sarcină cât încă mai avea timp, nu a dorit să facă asta. Ce vină acea copilul că avea un tată denaturat? Și nu avea nevoie de o asemenea prezență în viața sa, se putea descurca și singur cu creșterea copilului.
Pășind pe zăpada ce scârtâia sub tălpile sale, cu privirea în jos pentru a a se proteja de ger, și fularul roșu în jurul gâtului pentru a nu se îmbolnăvi, nu a observat mașina ce venea cu putere înspre el. Impactul a fost inevitabil. Zixuan a căzut pe zăpada complet albă, cu dureri groaznice în tot corpul și cu mâna pe burtică încercând să salveze cumva pruncul. Șoferul din mașină a aruncat doar o simplă privire victimei înainte să gonească în partea opusă. Nici măcar nu a sunat la salvare.
Sângele se scurgea pe zăpada albă iar atunci Zixuan a început să se roage la un miracol. Nu se ruga pentru viața sa, ci pentru viața copilului său. Nu era drept să moară așa. Nu încă.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
Roman d'amourIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...