Apele în Lanling nu erau foarte calme pe cât și-ar fi dorit Zixuan să fie, era mult mai greu să-l calmeze pe A-Yao decât credea. Prima dată l-a lăsat să-și verse lacrimile la el în brațe până nu a mai avut lacrimi dar apoi a urmat calvarul. Inițial a crezut că cu un tort cu bezea, cremă de lapte și căpșuni avea să se rezolve totul...în viața sa nu s-a înșelat mai mult. A păpat jumătate de tort nervos apoi s-a ales cu o durere de burtică de a fost nevoie ca Zixuan să încălzească sticluța cu apă de trei ori pentru ai calma durerea.
Apoi a dorit lapte de cocos. De unde naiba să facă rost de nuci de cocos proaspete? Lanling nu este un ținut exotic, și nu are încredere să-l trimită pe Zixun într-o pădure tropicală, cine știe cum îl ciordea o maimuță și cerea la schimb o tonă de babane? Mai bine nu se risca, încerca el să îi facă pe plac fratelui său mai mic. Știa că suferă după nătărăul de Wuxian așa că...măcar atât să facă pentru el. A trebuit să îi aducă pepene roșu...numai că...A-Yao nu a mai dorit atunci când i s-a adus.
Zixuan :- Parcă ești o femeie însărcinată de ai atâtea pofte.
Gâfâie obosit luând loc pe un fotoliu de lângă pat ca o legumă fiartă.
Guangyao :- Sufăr, nu vezi?
Își trage acesta năsucul în timp ce mai lua o guriță din crema de ciocolată din bolul aflat în poala sa.
Zixuan :- Ți-am spus să mă lași să-ți găsesc pe altul, sunt mulți care ar vrea o relație cu tine.
I-a propus acesta cea mai tâmpită obțiune din lume, motiv pentru care s-a ales cu o pernă în față din nou.
Guangyao :- Nu vreau pe oricine. Îl vreau pe...
Zixuan :- Pe Wuxian știu.
Oftează acesta neputând să înțeleagă de ce A-Yao era așa un căpos. Se potrivește perfect cu Wuxian, amândoi niște încăpățânați cu care nu ai ce discuta. Mai că putea înțelege de ce se simțeau atrași unul de altul, pe lângă faptul că erau suflete pereche iar asta ar explica multe.
A-Yao a dat să mai spună ceva însă o stare de greață venită din senin i-a cuprins stomăcelul forțându-l să lase bolul în pat și să fugă înspre încăperea ce servea pe post de baie. Și-a golit stomăcelul de tot ceea ce păpase urmând să se întoarcă înapoi în pat și să se sprijine de pernele moi privind botos spre tavan. Ura stările astea de greață ce erau tot mai dese, iar de când Wuxian a plecat...parcă era și mai rău. Trecuse abia o zi de când cel mare plecase dar deja îl dorea înapoi, avea tot felul de pofte ce tot veneau și dispăreau dar dacă păpa prea mult...vărsa. Dar a vărsat chiar și când a păpat o singură felie de măr deci...chiar nu știa ce este în neregulă cu el.
Zixuan :- Ar trebui să chem medicul, starea asta a ta mă îngrijorează.
Vorbește acesta când a văzut că auriul a mai prins puțină culoare în obraji.
Guangyao:- Nu, nu am nimic. Am mâncat prea mult.
Spune auriul fiind per convins că de la asta i se trage starea de greață.
Zixuan :- Ai vărsat chiar și de la o singură felie de măr.
Aduce Zixuan în discuție întâmplarea de acum o săptămână când le-au fost aduse în dar chiar din Gusu un coș de mere verzi.
Guangyao :- Poate au fost stropite cu ceva prafuri contra insectelor.
Caută tot felul de propuneri pentru a nu se gândi la ceva rău. Mereu a avut o sănătate de fier, doar nu s-a defectat tocmai acum, nu? Nu, asta nu avea cum să se întâmple.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
RomanceIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...