⛈️ Xue Yang x Wen Ning ⛈️ ( PRIMA PARTE)

177 9 26
                                    

Xue Yang ( Top)

Wen Ning ( Bottom)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Wen Ning ( Bottom)

Perspectiva lui Xue Yang

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Perspectiva lui Xue Yang

             Priveam la micul îngeraș din brațele mele ce dormea fără a avea vreo grijă, și așa și trebuie. Toate grijile le voi avea eu, nu el. El merită tot ce este mai bun pe lume. I-am spus să mă aștepte cuminte în Yiling, și bineînțeles că nu m-a ascultat. Abia am reușit să ajung la timp și să îl salvez. S-a smiorcait o oră până i-am terminat de îngrijit rănile. Eu i-am spus să stea acolo cuminte că am să vin după el, cine l-a pus să vină înaintea mea.

       Știu că am făcut multe tâmpenii și greșeli, dar niciodată nu i-aș trăda încrederea lui. Dacă am spus că voi veni după el, așa va fi. Dar micuțul de el cred că s-a speriat că nu voi apuca să mai vin la el. Și pe moarte dacă aș fi, și tot am să ajung lângă el. Prefer să mor în brațele sale și cu chipul său impregnat în minte.

       Dacă nu aș fi descoperit că este perechea mea, probabil că nu mi-ar fi păsat de el. Pe dracu, copilul ăsta este mai dulce ca ciocolata. E ca un drog ce mi-a intrat în vene și să fiu al naibii de nu am devenit dependent de acest drog. Este ca un îngeraș și mi-aș dori să îi pot da cât mai multă putere spirituală, dar cultivarea mea demonică doar îi va strica inocența. Se va întări el când îl voi marca, dar până în acel moment trebuie să am grijă de el ca de ochii din cap.

        Mă gândesc să plecăm cât mai departe de toți și toate. Nu las clanul Jin să se atingă de frumusețea mea mică. O fi el prieten cu Wuxian și vrea să îl ajute, dar este perechea mea și nu îl las eu să se predea. Am discutat și cu Qing și mi-a spus deja unde să merg cu Ning ca să fie mereu în siguranță. Mi-a dat și câteva talismane pentru a nu trece nimeni de barieră. Vom ocoli Yunmeng cu barca, iar apoi trecem pe la granița cu Lanling și ne pierdem în pădure. Vom călări o zi până ajungem în Pădurea De Cristal. Acolo vom fi în siguranță. Este periculos să trecem pe lângă teritoriile unde Clanul Wen a făcut măcel, dar trebuie să risc puțin pentru puiul meu frumos.

       Îngerașul meu scump mormăie ceva în somn și se așează mai comod, cu o mână pe după talia mea. Este un izvor plin de iubire. Trebuie să recunosc, se simte plăcut să am parte de puțină iubire, să stau cât mai departe de influențele clanului Wen. Mă întreb, dacă niciodată nu m-aș fi supus tatălui meu...cum ar fi fost viața mea acum? Cred că eram mort. Tata nu acceptă să nu i te supui. Nu ar trebui să îl mai numesc tată, căci acel om este cu adevărat un monstru, dar nu îndrăznesc să îl numesc altfel.

The Untamed One Shot +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum