🎉SPECIAL 🎉 🥂 Wen Kexing x Zhou Zishu 🥂{PRIMA PARTE}

30 6 0
                                    

            Liniștea țipătoare din uriașa bibliotecă ce ascundea cărți despre agricultură din cele mai vechi timpuri dar și cărțile interzise în care erau descrise  modalitățile de cultivare supreme pentru care orice nemuritor ar da averi mari să le aibă, era deranjantă pentru urechile sensibile ale tânărului Lord Zi Shu obișnuit cu gălăgiosul său suflet pereche, ce din păcate nu îi va mai deranja liniștea pe care și-a dorit-o atâția ani iar când în sfârșit a obținut-o...sufletul îi era pustiu iar inima îi țipa dureros în piept când își amintea prețul vieții sale.

           Își trecea absent degetele subțiri, palide, printre filele pătate de trecerea timpului a cărții din brațele sale încercând să găsească o soluție pentru a-l putea recupera pe Kexing, însă când nu găsește răspunsul pe care și-l dorea aruncă cartea greoaie într-un raft cu toată furia din el. Impactul face ca raftul să se răstoarne dar nici măcar zgomotul puternic și dezordinea creată nu-l mai deranja.

          Dacă știa ce are Kexing de gând să facă păi bineînțeles că nu l-ar fi lăsat, ar fi fost mulțumit dacă murea în brațele perechii sale...dar să-și vadă sufletul pereche cum își dă viața pentru el...era mult mai dureros decât ar fi crezut. Când a ajuns viața sa un așa mare blestem? De ce era nevoit să plătească un asemenea preț pentru fericire? De ce viața lui Kexing trebuia dată la schimb pentru asta? De ce trebuie dat un asemenea sacrificiu pentru a obține Metoda Cultivării Șase Combinații? Avea atâtea întrebări dar cine să îi răspundă?

          Rămăsese blocat pe acel munte, în acea bibliotecă sumbru de tăcută, până zăpada ce bloca ieșirea avea să se topească. Zăpada se topise de mult timp dar Zi Shu nici nu se obosea să verifice. La ce bun să se întoarcă în lume dacă Kexing numai era lângă el? Mai bine rămânea în acel loc pe veci, ar fi preferat să moară dar nici măcar asta nu putea să facă. Metoda Cultivării Șase Combinații îi dăduse nemurire și tinerețe veșnică.

        Nu putea muri încă, nu până nu lua toate cărțile la mână sperând să găsească o modalitate de a-l aduce pe Kexing înapoi. În toate cărțile care existau în acea bibliotecă trebuie să existe o soluție. Nu se poate termina așa, sacrificiul lui Kexing nu poate fi în van. Dacă Ye Baiye s-a dat bătut în a găsi o soluție nu înseamnă că aceasta nu există. Zi Shu găsea soluții pentru orice, trebuia să găsească o soluție și pentru situația încurcată în care se află.

         Dragostea se așezase pe nespusă masă. Încercase să-l îndepărteze pe Kexing de el dar nemernicul parcă avea un cip în cap căci dădea de el peste tot pe unde mergea, iar la un moment dat i-a acceptat compania ca într-un final să îi accepte și sentimentele. Conștientizase că nu mai avea rost să nege, Kexing l-ar fi bătut la cap în continuare dacă o făcea, dar cine ar fi crezut că fix iubirea lor va avea un final prost.

Zi Shu :- Nemernic psihopat...ai plecat și m-ai lăsat să mă lupt cu dorul tău.

          Șoptește privind înspre flautul din jad alb și evantaiul din pânză albă pe care încă se mai cunoșteau câteva pete de sânge. Singurele lucruri ce i-au mai rămas de la Kexing, lucruri de care avea grijă ca de ochii din cap căci nu dorea să piardă nici un pic din esența celui mare.

Zi Shu :- Cum e asta corect? De ce trebuia să-ți sacrificii viața pentru unul ca mine care nu merită nici să vadă lumina zilei. Ți se pare drept?

        A continuat să șoptească lăsând ca lacrimile fierbinți să îi alunece pe obraji, formând șiruri de mărgele pe bărbie și curgând pe podeaua din lemn dur căci își ținea capul aplecat.

Kexing :- Ah-Xu...ți se pare drept să te văd murind în fața mea?

        A auzit glasul acela dulce de care i-a fost atât de dor cum îi mângâia auzul precum aripile delicate ale unui fluturaș de zahăr.

The Untamed One Shot +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum