Auriul nu s-a simțit nici când mai pus la pământ cum se simțea în acest moment. Nu înțelegea cum o persoană se poate schimba așa de repede după cum bate vântul, cum cineva își poate schimba sentimente atât de repede, cum de liderul Lan a trecut de la iubire la furie atât de repede. Între obsesie și iubire este o linie foarte subțire, se pare că și între iubire și furie este la fel de subțire.
Poate că faptele sale nu au fost unele demne, a greșit în multe privințe, dar când viața te pune la pământ de nenumărate ori iar oamenii te calcă pur și simplu în picioare deșii nu au nici o idee despre viața ta și despre cât de mult suferi, ajungi să te saturi la un moment dat. Cât să mai înduri, cât să mai înghiți otrava gurilor rele, cât să taci și să dai impresia că ești bine? Este ușor să te schimbi în rău când ai destule motive, iar Guangyao a avut suficiente motive ca balanța să se încline spre partea greșită.
A încercat să treacă peste, a încercat să zâmbească dar lumea este mult prea rea și este obișnuită în a face rău. Să audă zi de zi "fiu de prostituată", "măcar este al lui Jin GuangShan?", "nu se va putea compara cu Jin Zixuan", "un om ca el nu poate deveni liderul clanului". La un moment dat nu a mai putut să tacă și să îndure. El ca el, dar să murdărească numele mamei sale în asemenea fel...era ceva ce nu putea accepta.
A încercat să obțină putere pentru a se putea răzbuna pe toți care au râs vreodată de el și de abilitățile sale, de săraca sa mamă ce a avut ghinionul să dea peste un dement beat pe nume Jin GuangShan. Toți care i-au greșit vreodată au simțit din plin furia sa, lacrimile vărsate când nu era nimeni, tristețea acumulată, resentimentele adunate...toate s-au revărsat precum un vulcan asupra celor ce nu știu să-și vadă de propria viață și caută să îngenunchieze pe alții.
Dacă Xichen l-ar fi înțeles cu adevărat lucrurile ar fi stat diferit. Acum...nici toate scuzele din lume nu pot șterge ceea ce a făcut. Guangyao are un suflet bun, poate nu acum dar într-un final îl va ierta. Deșii îi era greu să mai dea ochii cu el după despărțirea lor dezastruoasă.
Xue Yang :- Să mergem.
Guangyao :- Unde?
Xue Yang :-Trebuie să îți refaci relația cu acel Lan.
Guangyao :- Ți-ai ieșit din minți? Nu mă duc nici unde, abia am scăpat cu viață.
Auriul refuza să mai dea ochii cu Xichen. Nu se simțea în stare de a se confrunta cu o nou furtună emoțională, mai ales că era posibil să cedeze și să îl ierte pe Xichen mai repede decât și-a propus, iar asta nu era în regulă. Liderul de clan Lan ar trebui să sufere din iubire așa cum a suferit și el. Să nu primească totul dea gata doar pentru că își cere scuze. Un simplu "Iartă-mă" nu va șterge întreaga suferință și durere a auriului.
Xue Yang :- Să îți amintesc că Xichen a vrut să te scoată de acolo, dar tu ca un încăpățânat ce ești nu ai vrut să pleci.
Guangyao :- E mai bine dacă lumea mă știe mort.
Xue Yang :- Din perspectiva cui? Xichen va fi terminat și tu la fel.
Guangyao :- De ce trebuie să îl iert pe Xichen pentru că așa spui tu?! Trebuie să primească totul de-a gata? Să sufere așa cum am suferit și eu.
Xue Yang :- Știi și tu că nu vorbești serios. Vorbește durerea din tine.
Guangyao :- Nu contează. Nu am de gând să îl iert, cel puțin nu acum.
Putea fi oare învinovățit? A trăit cea mai urâtă trădare din viața sa, e de la sine înțeles că nu vrea să-l ierte atât de repede. Liderul de clan Lan merită să guste puțin din propriul medicament. Să vadă și el cum se simte trădarea, singurătatea, suferința, sentimentul că ai pierdut tot ce aveai mai de preț, ți-ai pierdut motivația de a trăi și nu ți-a mai rămas decât gustul amar al propriei vinovății.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
Storie d'amoreIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...