Auriul l-a prins de mână pe cel mare și l-a tras după el până în dreptul pătuțului, unde micuțul Jin Rusong dormea ca un îngeraș cu mânuțele strânse în pumnișori și buzițele întredeschise, complet neștiutor de ceea ce se întâmplă în jurul său.
Wuxian :- E așa de dulce încât fac carii.
Șoptește brunetul înduioșat de imaginea aceea mai dulce decât nectarul zeilor. Se simțea ca un jeleu uitat la soare văzând dulcea imagine a fiului său ce dormea lipsit de griji. Ochișorii întunecați i s-au umezit de emoție iar inimioara mai avea puțin și îi sărea din piept la cât de tare îi bătea, parcă dorind să spargă coastele și să fugă din locul ei.
Guangyao :- Are energia ta sută la sută, îl obosește tare mult pe Huaisang.
Îi spune auriul privind zâmbind când la fiul său când la iubitul său. Nu se așteapta ca brunetul să se emoționeze atât de tare, iar acum era convins că mintea oamenilor este precum o sită acoperită. Aud doar ceea ce le convine și le place de minune să înfrumusețeze adevărul cu izuri acrișoare de lămâie, dornici să spulbere fericirea altora doar pentru a le fi lor bine.
Wuxian :- De asta făcea acel păun atâtea nazuri?!
Strâmbe Wuxian din nas când își aduce aminte de expresia acră de pe chipul lui Zixuan.
Guangyao :- E doar mai morocănos decât de obicei. Cu un ghiocel așa de energic ca al nostru, liniștea în Lanling nu va fi prea asigurată.
Lordul Wei zâmbește amuzat când își imaginează cum va arăta Palatul de Aur în momentul în care Rusong va începe să meargă. Palma sa caldă s-a așezat pe căpșorul fiului său pe care l-a mângâiat ușurel pentru a nu îi deranja somnul. I se umplea pieptul de căldură când privea la micuța sa comoară, rodul iubirii dintre el și Guangyao.
Și-a retras palma și a desprins clopoțelul movaliul ce era atârnat de flautul său negru, urmând să-l prindă de veșmântul auriu al fiului său. Odată ce a simțit sângele nobilei familii Jin clopoțelul și-a preschimbat culoarea într-un frumos auriu mat ce a strălucit preț de câteva clipe.
Wuxian :- În caz că mi se va întâmpla mie ceva, acest clopoțel vă va proteja.
Brunetul își cuprinde perechea în brațe pe la spate lăsându-și bărbia să se sprijine de umărul auriului.
Guangyao :- Nu-mi place deloc cum a sunat asta.
A strâmbat auriul din nas deloc încântat de ceea ce a auzit. Când în sfârșit se puteau bucura de puțină liniște și pace, aude ceva ce nu îi face plăcere absolut deloc. Lucrurile mergeau prea bine ca totul să se fi terminat. Undeva în interiorul său, într-o parte ceva mai ascunsă a minții simțea că ceva avea să se întâmple mai devreme sau mai târziu. Era ca un sentiment straniu de pericol, însă încerca să ignore acea stranie senzație și să se concentreze doar pe momentul actual.
Wuxian :- Spun doar provizoriu, am vrut să mă asigur că sunteți în siguranță și în lipsa mea. Cât despre Jin Guangshan...nu-ți face griji puiule...mă voi ocupa eu de asta.
Cel mare îi sărută părul mângâindu-i palmele cu ale sale. Se va asigura că Jin Guangshan va regreta ziua în care s-a născut. Nu îl va lăsa pe Guangyao să-și mânjească palmele cu sângele acelui om ce nu merită nici măcar cea mai mică urmă de respect. Auriul a suferit destul, era rândul lui Wuxian să îi ia suferința asupra sa și să se răzbune în numele auriului.
Guangyao :- Te rog...nu fă vreo prostie...
Wuxian :- Așa mă știi tu pe mine?
Guangyao :- Păi cuminte cu siguranță nu ești.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
RomanceIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...