Xiao Xingchen ( Top)
Lan Jingyi ( Bottom)
Jingyi mormăie ceva numai de el știut și strânge mai bine roba albă între degețele, inhalând parfumul iubitului său ce încă persista puternic în hainele moi.
Jingyi :- Xingchen...
Șoptește cel tânăr numele iubitului său în somn iar Xingchen a zâmbit mai mult trist decât mândru. Micuțul său rubin a suferit așa de mult în lipsa sa, deșii nu avea vreun motiv să se simtă vinovat de asta, simțea o presiune asupra sufletului când vedea chipul trist al celui ce reprezenta întreaga sa lume și motivul său de fericire.
Xingchen :- Iubire...nu ar fi mai bine să mă iei pe mine în brațe decât bucata acea de material?
A șoptit cel mare aproape de urechiușa micuțului său panda. Jingyi și-a deschis imediat ochișorii și s-a ridicat în fund de parcă ar fi fost un arc. A privit agitat prin cameră până privirea sa a căzut asupra celui mare. Ochișorii i s-au umplut instant de lacrimi crezând ca este doar rodul imaginației sale.
Xingchen i-a șters cu mare grijă lacrimile de pe obrăjorii moi și calzi.
Xingchen :- Scumpule...sunt eu...m-am întors înapoi la tine bujor.
Ah, bujor...alintul pe care obișnuia să il spună când cel mic era bosumflat sau trist. Xingchen nu se sfia în al alinta pe Jingyi în fața tuturor. Care ar fi problema până la urmă? Iubirea lor nu ar trebui să fie motiv de bârfă, ceilalți să își vadă de treaba lor și să nu își mai bage nasul în relația altora.
Jingyi:- Chiar ești tu?
Xingchen :- Eu sunt puișor. Scumpul meu rubin mai frumos ca diamantul.
Jingyi a dat să sară în brațele iubitului său însă o durere apăsătoare în abdomen l-a făcut să își ducă mânuța pe burtică și să geamă de durere.
Xingchen :- Scumpete...bujor ce ai pățit?
Cel mare s-a panicat odată ce a văzut chipul plin de durere al micului său bujor mai ales că nu știe care este cauza durerii sale. Se simțea și mai rău când se gândea că nu este în stare să își dea seama de ce micul său bujor se simte așa.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
RomanceIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...