Cina din seara aceasta ce avea loc în Palatul de Aur din Lanling cu ocazia aniversării liderului Mireasmă Ascunsă, era destul de tensionată ținând cont de modul în care tânărul Jin Ling se juca cu furculița prin farfurie și a ochișorilor aurii ațintiți asupra sucului de portocale din paharul de cristal de care abia s-a atins. Nu e vorba că nu ar avea voie să bea vin, împlinise douăzeci de ani de câteva luni iar un mic pahar de gust nu avea să facă rău nimănui, dar la cină se servea vin roșu, un vin tare dulce și fin, iar el cu vinul roșu nu aveau o relație...prea simpatică.
La aniversarea oficială a unchiului său Mireasmă Ascunsă, unde fuseseră invitați toți liderii de clan cu ucenicii lor și toți nobilii pământului, a băut puțin cam mult vin roșu de o dulceață ruptă din podgoriile Raiului, sfârșind prin a-și vomita și stomacul din el. A crezut că va fi cum a fost de ziua sa când a gustat pentru prima dată din Surâsul Împăratului, apoi la miezul nopții în timpul focului de artificii a împărțit cu Shizui un pahar din vinul de piersici adus din Gusu, însă vinul roșu i-a pus capac.
Iar acum motivul pentru care cina părea tensionată, cel puțin Jin Ling părea prins în altă lume, era destul de simplu și deloc complicat. Cam cu o oră înainte ca cina să fie servită, și-a băgat lăbuțele prin bucătărie dorind să-și lase amprenta pentru ca unchiul său să aibă parte de o cină gustoasă însă a cam încurcat borcanele. Nu a găsit sticluța cu sos picant ce ar fi dat un gust mult mai bun pastelor, în schimb a găsit o sticluță pe care erau desenate două aripi de zână și a folosit-o pe acea. Nu avea ce rău să se întâmple, nu?
Mai privea spre unchiul său din când în când și nu părea să-l deranjeze gustul, nici nu i-au apărut aripioare de zână sau să se micșoreze în vreun fel. Înseamnă că bucătărese doar au vrut să râdă pe seama lui și chiar au reușit căci se speriase destul de tare. Nici măcar nu îndrăznise să îi spună unchiului său ce trăznae a făcut, de aceea părea că stă ca pe ace. Dar îi va spune mâine dimineață, nu avea ce rău să se întâmple peste noapte, nu?
Guangyao :- A-Ling? Nu te-ai atins deloc de mâncare. Ți-e rău?
A întrebat acesta observând că de cincisprezece minute tot învârtea somonul prin farfurie de zici că peștele și salata practicau distanțarea socială.
Jin Ling :- Nu prea îmi este foame.
A tresărit tânărul Jin la auzul glasului blând al unchiului său. Încă se simțea vinovat pentru ce a făcut de aceea nu putea mânca nimic până nu îi spunea ce s-a întâmplat.
Guangyao :- Nu-ți place? Vrei să ți se pregătească altceva?
A întrebat auriul îngrijorat căci lipsa apetitului nepotului său era ciudată știind cât de pofticios este defapt.
Jin Ling :-Nu, nu. Sunt doar somnoros, ploaia de afară mă afectează se pare. Am să merg mai devreme la culcare. La mulți ani unchiule.
S-a ridicat de la masă și du-te dică, a băgat sprint până la el în dormitor, oftând ușurat când nu se mai afla sub privirea unchiului său.
Jin Ling :- Mâine totul va fi bine.
A continuat să-și repete asta în minte în timp ce se dezbrăca de roba aurie pentru a se pregăti de somn. Nu a avut parte de o noapte prea calmă, s-a tot foit dintr-o parte în alta căci l-a visat pe Lan Shizui, discipolul de top al clanului Lan ce urma cursuri speciale pentru a deveni următorul Purtător de Lumină din Gusu acum că a ajuns deja la vârsta de nouăsprezece ani. Numai că...l-a visat în niște ipostaze cam fierbinți. De câteva săptămâni îl visează în acest fel până când și-a dat seama că este îndrăgostit fără drept de apel.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
RomanceIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...