„Palmele calde ale liderului de clan Lan alintau talia subțire trasă prin inel a iubitului său, mișcările devenind din ce în ce mai intense cu cât trupul auriului se relaxa și răspundea așa de frumos chemării intime, unchiuțele auriului lăsând urme rozalii pe spatele palid al celui mai arătos bărbat din clanul Lan, dorit atât de femei cât și de bărbați însă Nobilul Strălucire Măreață avea ochi doar pentru perechea sa.
Xichen :- Te iubesc...
Șoptește cel mare peste buzele umede, rozalii ca două cireșe ale perechii sale, tonalitatea vocii sale sunând mai joasă decât ar fi dorit inițial dar fix acea voce îl făcea pe cel tânăr să fiarbă de dorință.
Guangyao :- Mhmm...și eu te iubesc. Să nu uiți asta.
Suspină auriul tare dulce când perechea sa atinge un punct sensibil iar atmosfera din dormitor atinge cote incendiare.
Xichen :- Niciodată nu am să uit asta. Suspinele tale drăgălașe sunt cel mai tentant desert din lume. Mă topești când îmi zâmbești așa de dulce.
Șoptește tânărul lider de clan, buzele sale făcându-și loc pe gâtul palid al iubitului său căci remarcase un loc pe care încă nu-l marcase cu semne purpurii.
Guangyao :- Aiii...
Chițăie auriul când simte dințișorii nu prea cuminți ai perechii sale cum îi pictau pielea palidă. Acele sunete drăgălașe pe care cel mare le adora să la audă știind că el este sursa creării lor, iar cel mic nu se putea abțină din a scoate astfel de sunete. Se simțea iubit, se simțea apreciat, se simțea dorit cum nu s-a simțit vreodată.
Guangyao :- Xichen...
Suspină auriul când se simte la limita apogeului cuprinzându-i talia celui mare cu piciorușele sale subțiri.
Xichen :- Nu încă puișor...
Rostește cel mare cuprinzându-i coapsa în palma sa caldă, găsind punctul dulce și abuzând de el până ce cel tânăr atinge apogeul plăcerii supreme gemându-i numele cu o tonalitate așa de dulce. La scurt timp la urmat și cel mare rămânând încă câteva momente în interiorul cald al partenerului său.
Xichen :- Te iubesc fulgul meu de nea.
A gâfâit cel mare cu fruntea sprijinită de a celui mic, pieptul său umed, lucrat atingăndu-se ușor de pieptul nu prea lucrat al auriului.
Guangyao :- Te iubesc frumosul meu lider.
Gâfâie și auriul având pe buze cel mai dulce zâmbet din lume, zâmbet ce îi punea în evidență adorabilele gropițe din obrăjorii, ochișorii aurii strălucindu-i a fericire și iubire în cea mai pură formă a sa.”
Cel mare tresare puternic trezindu-se din somnul indus de lumânările parfumate ce ardeau slab în semi-întunericul dormitorului său, ochișorii săi întunecați scanând agitați încăperea în căutarea a ceva, în căutarea cuiva mai bine spus, suspinând dureros când nu găsește persoana ce îi tulbura visele privindu-l cu ochișori triști și acuzându-l cu o tăcere mută de fapta comisă cu cruzime.
Xichen :- A-Yao...m-ai putea ierta?
Se întreabă în șoaptă strângând la piept cămașa auriului ce o strângea în palmele sale în fiecare noapte. Parfumul dulce al auriului încă era imprimat în materialul moale deșii trecuseră mai bine de trei ani de la acea întâmplare sfâșietoare, dar pentru liderul de clan Lan durerea era la fel de proaspătă. Puteau trece și zece mii de ani...durerea va continua să îi persiste, a înțeles într-un final cum s-a simțit fratele său când a crezut că l-a pierdut pe tânărul Lord Wei.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
Storie d'amoreIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...