După ce brunetul a adormit precum un puișor de găină, extenuat după cate a trăit într-un timp scurt, Wuxian a așezat câteva talismane de protecție pe fereastră pentru orice eventualitate, apoi i-a chemat pe Huaisang care din cine știe ce motiv tricota mai ceva ca o băbuță, pe A-Yao și pe Jiang Cheng. Le-a dat ordine foarte clare să aibă grijă de Xue Yang în lipsa sa, indiferent de cât a comentat Jiang Cheng pe treaba asta. Îi cerea să facă un singur lucru, măcar de asta ar putea să se ocupe fără a comenta atâta.
Trebuia să meargă urgent în căutarea lui Song Lan, și nu se simțea prea bine să-l lase singur pe Xue Yang. După câte s-au întâmplat, încrederea sa atârna de un fir de ață. Nu avea nevoie de încurajările celorlalți, asta nu avea să-l facă să se simtă mai bine. Singurul lucru care i-ar calma pusul agitat ar fi aducerea vinovatului în fața sa, asta sigur l-ar calma.
Tot ce spera acum era ca Song Lan să nu fi trecut granița spre vreun regat, căci sigur a aflat că este căutat deșii Wuxian a încercat să fie cât mai silențios pentru a nu da nimic de bănuit, dar Jiang Cheng nu știe să fie silențios indiferent câte cursuri de stăpânire a furiei ar urma.
Dacă prin absurd Song Lan ar fi trecut granița în vreun regat, deja nu mai aveau ce să facă pentru a nu se isca un război inutil din nou. Era necesar ca acel trădător să fie prins cât încă se afla pe teritoriul celor cinci mari clanuri, dar în același timp să nu se creeze mare bârfă din asta. Agitația populației nu ar aduce nici un beneficiu și ar îngreuna investigația.
I se rupea sufletul că trebuia să pleca de lângă brunet, însă era necesar să se ocupe de asta urgent cât încă mai are timp. Jiang Cheng și GuangYao erau bărbați capabili ce îl puteau proteja pe brunet, iar Huaisang...era acolo ca suport emoțional căci calitățile sale de războinic...erau în hibernare. Și-a pus încrederea în cei trei, ar face bine să nu-l dezamăgească dacă vor să le fie bine.
Mingjue și Zixuan se ocupau de Lanling și Qingshe, Qiren și ucenicii de Gusu, Ning s-a oferit să-l ajute cu Qishan-ul, iar Qing veghea supra Yunmeng-ului. Frații Lan sa-u oferit să-l ajute în căutarea lui Song Lan prin locurile unde s-ar putea ascunde, iar Xingchen le-a venit în ajutor. Însă ar aprecia dacă Lan Wangji nu l-ar mai privi atât de suspect.
Wuxian :- Poți să nu te mai uiți la mine așa?
Mormăie când nu se mai putea abține. Privirea Purtătorului de Lumină parcă îl ardea, chiar nu înțelegea care era problema lui.
Wangji :- Wei Ying...
Wuxian :- Dacă ai de gând să îmi ții o prelegere bazată pe reguli și zicale din Gusu, nu te obosi. Nu am starea necesară pentru asta.
Wangji :- Îți cer doar să te calmezi.
Wuxian :- Sunt extrem de calm.
Xingchen:- La cum învârți flautul printre degete, nu aș zice că ești foarte calm, faci asta doar când ești nervos și agitat.
Wuxian :- M-am saturat să îmi tot ziceți în mod repetat să mă calmez. Nu sunteți în situația mea așa că nu aveți cum să înțelegeți cum mă simt.
Xichen:- Tânăr Lord Wei, încercăm doar să te ajutăm.
Wuxian :- Atunci tăceți din gură.
Poate că tonul său ar părea puțin acid însă s-a saturat ca cei din clanul Lan să creadă că au dreptul de a se impune asupra celorlalți. Nu înțeleg prin ce trece, cum se simte și ce sentimente jonglează în interiorul său, așa că nu au dreptul să îi spună să se calmeze câtă vreme ei nu au idee despre cum se simte să-ți vezi persoana iubită distrusă, emoțional și fizic.
CITEȘTI
The Untamed One Shot +18
RomanceIubirea este iubire indiferent din partea cui provine. Câteodată dragostea poate fi antidotul oricărei probleme, doar să avem ochii deschiși. Niciodată nu știi de unde poate să apară iubirea. „Te iubesc și te voi iubi toată viața, iar dacă ș...