✨Lan Xichen x Jin Guangyao ✨{PRIMA PARTE}

24 6 0
                                    

            După o noapte agitată în care ploaia torențială i-a bătut în geam cu micuțe pietricele, iar rămurele arborelui deja bătrân îi zgâriau fereastra, lordul Jin s-a trezit mai mult obosit decât odihnit căci cu siguranță ar mai fi dormit câteva ore bune dacă nu ar fi problemele clanului care să îi bată la ușa, cu o durere de cap infernală în care până și să gândească îi era greu și o senzație de greață teribilă.

           Ce naiba a făcut cu o seară în urmă? Era sigur că nu a băut până nu a mai știut de el, nu este un împătimit al vinului. Bea doar la ocazii speciale și câte un pahar, maxim două dar nimic mai mult. Atunci...de ce îl doare capul așa de tare și simte că va da afară tot ce a mâncat noaptea trecută? Asta dacă a mâncat ceva căci în ultima vreme își cam neglija sănătatea.

          Să fii liderul unuia dintre cele mai întinse clanuri nu este deloc o treabă ușoară. Cât este ziua de lungă trebuie să alerge dintr-o parte în alte pentru a mulțumi pe toată lumea, toți au nevoie de ceva fix în același timp, iar de două săptămâni Jin Ling este în clan și face numai prostii căci acest copil nu știe să facă ceva bun și productiv. Este nevoit să stea cu ochii și după acel titirez auriu ca nu cumva să cadă de pe undeva, nu ar fi prima dată oricum.

         De obicei Jin Ling stătea cu Jiang Cheng, dar sigur acum a făcut o prostie și cum era convins că va ajunge bătut dacă se întorcea în Yunmeng, a fugit în Lanling să își streseze și celălalt unchi, că de ce nu? Nu e de parcă Guangyao nu este și așa destul de stresat, acum mai este nevoit să aibă grijă și de acest ghem auriu de energie.

         S-a ridicat cu greu din pat masându-și gâtul înțepenit. Să nu uite să schimbe pernele alea cu unele mai moi dacă nu-și dorea să se trezească în fiecare dimineață cu gâtul țeapăn.
 
        A luat din noptiera de lângă pat o sticluță de leacuri cu un lichid maroniu pe care a dat-o imediat pe gât, iar în câteva minute leacul și-a făcut efectul mult dorit. În sfârșit putea face diferența dintre zi și noapte, și nu avea să se prăbușească dacă încearcă să se ridice în picioare din cauza stării de greață.

       Și-a început ziua cu o baie calde de care avea nevoie pentru a încerca să-și pună în ordine ce avea de făcut pe ziua de azi. Un moment de liniște și pace era tot ce avea nevoie când se simțea prea stresat, dar liniștea nu a mai durat mult căci a auzit voci venind de afară. Hai că nu a durat prea mult până ca problemele să înceapă încă din zorii zilei, dar era musai să se certe fix în fața odăii sale? Oamenii ăștia nu au auzit de termenul "liniște"?
  
           Și-a îmbrăcat veșmintele aurii, s-a asigurat că părul îi este pieptănat și cădea frumos pe spate iar punctul roșu nu s-a șters...deșii nu avea cum să se șteargă, și a deschis ușile odăii sale gata să-i potolească pe cei ce aveau gura mare la prima oră a dimineții.

         L-a văzut prima dată pe Jin Ling ce se înfoiase ca un cocoș, sau așa dorea el să creadă căci arăta mai mult a motan zburlit, apoi a remarcat și celelalte prezențe. Lan Xichen, Lan Wangji și încă o prezența care semăna cu cineva din trecut deșii acea mască argintie sigur aparținea lui Mo Xuan Yu, dar având în vedere tangențele lor nu prea plăcute...prefera să creadă că nu este el.

Guangyao:- Al treilea frate...s-a întâmplat ceva?

         L-a salutat auriul respectuos așa cum era de fiecare dată cu cel în veșminte de un albastru deschis.

        Xichen a dat să îi răspundă salutului cu blândețe dar cel cu masca argintie i-a luat-o înainte.

Wuxian :- Vrem să vedem camera secretă.

        Mai subtil de atât nici că se putea. Nota zece pentru inteligență.

Jin Ling :- Nu se poate. Odaia unchiului meu nu este de vizitat de unul ca tine.

The Untamed One Shot +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum