🍯 Jin Zixuan x Wen Ning 🍯{PRIMA PARTE}

37 7 12
                                    

            Mezinul familiei de vindecători Wen își privea chipul plâns în apa cristalină și se întreba cu ce Doamne a greșit de este pedepsit de zei astfel. Ce a făcut atât de rău? Cu ce a greșit atât de mult? Ah da, s-a îndrăgostit de un bărbat ce îi era promis alteia. Dacă aș putea să-și închidă sentimentele într-un cufăr, să-l închidă cu lacătul și să-l arunce în mare ar face-o, dar inimii nu îi poți poruncii pe cine să iubească și pe cine nu.

        Este adevărat, Jin Zixuan nu era făcut pentru el, era un bărbat perfect din toate punctele de vedere, ce ar putea vedea Jin Zixuan la unul ca el? Dar încurcate mai sunt căile destinului căci primești ce îți dorești mai mult fix când te aștepți cel mai puțin. Așa a fost și în cazul celor doi între care s-a înfiripat o poveste de dragoste tare pasională.

—Wen Ning!

        Se aude glasul îngrijorat al maestrului său Wei Wuxian.

Ning :- M-Maestre...

         A răspuns cel mic pe obișnuitul său ton bâlbâit, ștergându-și lacrimile cu mâneca hainei negre apoi ridicându-se în picioare.

Wuxian :- Pe unde ai umblat copile? Ai idee câte griji mi-am făcut?

         A început să turuie Wuxian de parcă era un motoraș fără buton de stop.

Ning :- E-Eu...d-doar...

Wuxian :- Nu te înțeleg dacă vorbești cu litere mici.

Ning :- Voiam doar să mă p-plimb.

Wuxian :- Și nu te gândeai să-mi spui și mie unde mergi? Ai plâns cumva?

Ning:- N-nu maestre.

       A încercat să-și ferească privirea de cea a maestrului său însă Wuxian i-a prins bărbia și i-a întors chipul spre el. Ochișorii umezi deja spuneau totul, Ning putea fi citit ca pe o carte deschisă, emoțiile sale erau ușor de citit faci avea o personalitate tare sensibilă.

Wuxian :- Cui îi spui tu "nu" când ochișorii tăi spun contrariul. Ce s-a întâmplat?

Ning :- Întrebare fără sens maestre.

Wuxian :- Iar Jin Zixuan? Ce are toată lumea de e moartă după păunul ăsta?

Ning :- Nu ai cum să înțelegi maestre, ne leagă ceva. Nu pot uita pur și simplu de el. Inima mea l-a ales.

          Ar fi fost mult mai ușor să treacă peste dacă nu ar existat o minune minune mică ce îi va lega mereu. Wen Ning nu a fost singurul atras de păunul acela frumos, aroma dulce de ciocolată albă l-a atras pe Zixuan spre Ning precum un magnet. În urma unei nopți intense de amor a rezultat o minune mică. Nu a fost nimic premeditat, pur și simplu s-a întâmplat. Ning era în perioada fertilă iar sarcina s-a prins. Apoi totul a degenerat din rău în mai rău.

          Ning nu știa că Zixuan îi era promis lui Yanli de când erau copii, dacă ar fi știut de acest detaliu nu s-ar fi culcat cu el. Nici Zixuan nu ar fi accepta avea logodnă până să i se spună că fata este însărcinată cu el. Cum? Nu are idee. Nu-și amintește să se fi atins de ea în vreun fel. Deșii inima lui bătea pentru un îngeraș cu ochișorii de căprioară, tatăl său îl presa la greu să nu o dezonoreze pe fata din Yunmeng, iar finalul a fost deja decis.

        Când Ning a aflat că îi poartă copilul în pântece era deja prea târziu pentru a mai rezolva ceva. Iar când Yanli a aflat despre aventura dintre viitorul său soț și micul Wen...dezastrele s-au ținut lanț. Nedorind ca titlul de primă doamnă a clanului Jin să îi fie luat de un plod apărut de nicăieri, a pretins că s-a culcat cu Zixuan și a mimat sarcina, iar când cel mic a născut...i-a furat bebelușul din brațe.

The Untamed One Shot +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum