✨Wei Wuxian x Wen Ning ✨{A DOUA PARTE}

23 5 0
                                    

              Când se afla la mai puțin de câțiva centimetri de a sfâșia gâtul celei ce i-a distrus relația perfectă din pur orgoliu, Xichen și Guangyao l-au prins de brațe obligându-l astfel să se calmeze înainte de a comite o faptă ce ar avea urmări grave. Deșii tipa blonda este Mărul Discordiei ce a cauzat ruptura dintre ei, Wuxian nu putea acționa condus de instinctele sălbatice ale unui Alpha îndurerat, trebuia să aștepte ca fata să fie adusă în fața justiției pentru a-și primi pedeapsa ceea ce îl enerva la culme căci justiția nu a fost niciodată de partea sa.

Guangyao :- Calmează-te...

           A încercat A-Yao să-și folosească vocea de Omega sperând să calmeze acest Alpha plin de furie pură, dar singurul lucru ce îl putea calma într-un astfel de moment era Wen Ning dar nu putea lua legătura cu el, iar asta făcea criza de furie să crească în intensitate.

Xichen :- Controlează-ți latura nativă, nu rezolvi nimic dacă o ucizi pe ea.

         Xichen și-a folosit tonul dominant de Alpha Pur imobilinzându-l pe Wuxian la pământ pentru a nu se mai zbate.

Wuxian :- Îmi voi calma furia. Din vina ei Wen Ning suferă cumplit. A simțit și auzit tot ce-am făcut. Tot corpul meu poartă atingerile ei încât și mie îmi este scârbă de mine.

           Urletele puternice ale brunetului s-au transformat treptat în suspine dureroase, lacrimi amare curgându-i din ochișori precum un șirag lung de perle dureroase ce îi secau sufletul cu fiecare lacrimă scursă pe obraji, irișii cuprinși de acel roșu aprins vulcanic recuperându-și treptat nuanța de negru calm, colții și ghearele sau retras iar venele negre ce îi împânziseră gâtul palid s-au estompat treptat până au devenit inexistente.

Xichen :- Mergi în Gusu și îmbăiazăte în Izvorul Rece, va șterge orice urmă și aromă a acestei femei de pe corpul tău, apoi mergi la Ning și repară ce ai stricat. Noi vom încerca să aflăm ce s-a întâmplat cu adevărat.

        Îi vorbește Xichen pe un ton blând lăsându-l liber odată ce simte că s-a calmat. Ceva nu era bine în toată situația asta, ceva cu siguranță le scăpa, iar Xichen bănuia că Wuxian căzuse victima Duhului Seducerii, un farmec macabru căruia nu îi rezistă nici cel mai puternic Alpha din lume. Wuxian nu l-ar răni pe Ning cu bună știință, străbate mereu drumuri lungi pentru ai face pe plac, îi arată zi de zi cât de mult îl iubește și cât de prețios este pentru el, nu l-ar înșela doar pentru că o femeie și-a arătat pielea în fața lui. Mai multe arome pe corpul cuiva creează o esență grețoasă iar Wuxian avea cel mai sensibil nas din lume, cu siguranță căzuse pradă unui farmec. Mai ales că marca păstra în continuare cel mai frumos negru din lume.

Wuxian :- Mulțumesc Zewu-Jun, Lian Fang-Zun.

         A mulțimit tânărul Alpha în timp ce se ridica de pe podea, ațintind-o pe blondă cu o privire rece, macabră, apăsătoare, ca și cum ar fi fost doar o bucată de carne ce merită să fie sfâșiată de sălbăticiunile pădurii.

Wuxian :- Nu îi dați drumul altfel nu mai răspund de faptele mele.

        Rostește pe un ton sobru pentru a le demonstra cât de serios este în legătură cu soarta fetei.

Guangyao :- Nu îi vom da drumul, a distrus prea multe vieți pentru a scăpa nepedepsită. Liderii vor decide soarta ei după ce faptele sale vor fi scoase la lumină.

Wuxian :- Prea bine.

        Iar cu aceste cuvinte părăsește hanul precum o tornadă, fugind cu o viteză amețitoare spre Gusu pentru a scăpa de urmele acele femei de pe corpul său ce îl făceau să vomite. Nu era sigur că Ning avea să-l ierte pentru ce a putut comite. Știa că perechea sa avea un suflet bun, dar nici măcar el nu se poate ierta, cum ar putea îngerașul său să o facă? Mai ales că a distrus cea mai frumoasă noapte din viața lor...făcându-l să privească o asemenea scenă grețoasă. Îi venea să-și dea pumni singur.

The Untamed One Shot +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum