3.

959 35 9
                                    

Předem se omluvám za chyby :)

Monica's POV
- - - - -
- o den později-

,,Promiň za to jak se chovala, ona je v tomhle hrozná." Povzdechla jsem si a on se zasmál. ,,V pohodě. Už jsem si zvykl, že po mně holky jedou." Uchechtl se a já s úsměvem pokroutila hlavou. ,,No jasný, ale ona má kluka a stejně tohle dělá. Vůbec jí nechápu." Řekla jsem a lehla si do postele.

,,S tvým pohledem na vztahy se ani nedivím, že jsi si nikdy nikoho nenašla." Řekl a sedl si vedle mě. ,,Jak to myslíš?" Zeptala jsem se trochu zamračeně. Nemyslím si že bych byla nějak extrémně vybíravá nebo tak.

,,No všechno si představuješ až moc pohádkově. Takhle vztahy ale vždycky nejsou Nick." Řekl. ,,Vždyť já vím. Samozřejmě že ke vztahu patří i hádky a podobný nepříjemnosti. Možná jsem nikdy nikoho neměla ale vím jak to chodí." Řekla jsem trochu uraženě a vstala z postele. Těším se až se konečně vyspím. Dnešek byl dlouhý a zítra je bohužel pondělí, takže bych měla jít spát dřív, ale je tu Nate takže stejně pravděpodobně nepůjdu.

Protáhla jsem se a zamířila ke skříni.

,,Jsi uražená?" Zeptal se a já se na něj podívala. ,,Ne nejsem." Uchechtla jsem se a ze skříně si vyndala dlouhé modré triko na spaní a volné tříčtvrťáky. ,,Teď se nedívej prosím." Řekla jsem a on se s uchechtnutím otočil zády ke mně.

,,Za dva dny jedeme do Toronta." Řekl a já pro sebe přikývla a sundala si černou mikinu, kterou jsem dnes měla celý den na sobě.

,,Musíš mi říct co si mám sbalit s sebou abych to stihla." Řekla jsem a mikinu hodila na židli vedle skříně. ,,Vezmi si jen hygienu a pár kusů oblečení. Všechno tam kdyžtak dokoupíme." Řekl a já si přetáhla přes hlavu i triko s tílkem.

,,Už se můžu otočit?" Zeptal se. ,,Ne, počkej až ti řeknu." Řekla jsem a on si otráveně povzdechl. ,,Víš že by mi bylo úplně jedno kdybych tě viděl nahou. Jsi jako ségra takže-" ,,Nate, prostě se nedívej." Řekla jsem s tichým smíchem a on se tak zasmál.

Vím že by to bylo asi jedno kdyby mě viděl ve spodním prádle, protože je to jako plavky ale nějakým způsobem je mi to nepříjemné. I když je to můj bratranec, se kterým se znám už od mimina a mám ho hrozně moc ráda. Bylo by to divný se před ním převlíkat.

V rychlosti jsem na sebe hodila svoje 'pyžamo'a řekla mu že už se může otočit.

,,Proč ti to trvalo tak dlouho?" Zeptal se. ,,Víš kolik jsem na sobě měla vrstev?" Vydechla jsem vyčerpaně a lehla si zpátky do postele. ,,Kdyby jsi se neoblíkala jako kdyby hrozily smrtící mrazy tak nic takovýho nemusíš řešit. Za chvíli bude léto Em, co budeš nosit až bude přes třicet stupňů?" Zeptal se a já pokrčila rameny.

,,To co každý rok," ,,Takže volný trika, který ti dosahujou ke kolenům a kdyby bylo jen o stupeň míň i leginý." Řekl se smíchem. ,,No a co jinýho bych měla nosit?" Uchechtla jsem se. ,,Možná tě to šokuje ale existuje oblečení do tepla. Třeba kraťasy tílka, nebo něco takovýho." Řekl a já ho hravě plácla do ramene.

,,Moc dobře víš že takový věci si na sebe nikdy nevezmu." řekla jsem.

,,A proč ne?" Zeptal se s pozvednutým obočím.

,,No hádej." řekla jsem a protočila oči. ,,Ne vážně. Proč si to nechceš vzít?" zeptal se a podíval se mi do očí.

,,Protože se mi nelíbí jak v tom vypadám a necítím se proto dobře." Zamumlala jsem a dívala se mimo něj. ,,A jak v tom podle tebe vypadáš?" Zeptal se. ,,Prostě jsem tlustá a nevypadá to hezky."

Unstable Kde žijí příběhy. Začni objevovat