11.

789 38 26
                                    

Monica's POV
- - - - -
-o týden později-

,,Proč jsme vlastně jeli na nákup na motorce? Čí nápad to byl?" zeptal se Nate když zaparkoval před domem. ,,Tvůj." Odpověděla jsem se smíchem a slezla z motorky.

S malými obtížemi jsem vzala nákup a šla směrem k domu. ,,Vezmu ti to." řekl Nate a přispěchal ke mně. Vzal ode mě nákup a šel ke dveřím.

,,Je odemčeno." řekl a mírně se zamračil. ,,Drž se za mnou." řekl potichu a pomalu otevřel. Zmateně jsem se na něj podívala ale zůstala zticha.

,,Konečně někdo přijel." ozval se něčí hlas, znala jsem ho, ale nevěděla jsem komu přesně patřil.

,,Jenom kluci." řekl Nate s úlevným vydechnutím. ,,Kdo jiný by to měl být?" zeptala jsem se pořád trochu mimo z jeho náhlého chování. 

,,Nikdo, pojď." řekl a vešel dovnitř.

,,Proč tu nikdo nebyl?" zeptal se Chaz který k nám přišel. ,,Proč jste nezavolali že přijedete?" zeptal se Nate a pomohl mi sundat bundu.

,,Nikdy nikam nechodíte." řekl Chaz a pokrčil rameny.

,,Vezete jídlo?" Zeptal se natěšeně. ,,Jo ale ne pro vás." řekl Nate s uchechtnutím a

,,Můžu jít do pokoje?" zeptala jsem se ho potichu. Nechce se mi tam mezi ně jít. Za tu dobu co tu jsem jsme s nimi trávili pár hodin a musím říct že jsou vážně fajn. Všichni kromě Amber. Ta mě nemá v oblibě a já to s ní nemám jinak. Hlavně pořád leze po Jasonovi.

,,Jen uvaříme večeři a potom můžeš." Řekl. Podívala jsem se na něj se zoufalostí v očích. Dneska mám lidí až až.

,,Nick nikdo kromě tebe, Gabea a Jasona tady neumí vařit." řekl Nate. ,,Umíš vařit?" zeptal se Chaz s očekáváním v očích. ,,Spíš péct." řekla jsem. ,,Upečeš něco?" Zeptal se s úsměvem a já se podívala na Natea, který se taky usmíval. 

,,Jestli na to budeme mít věci.." řekla jsem s malým nuceným úsměvem. ,,Dobřee." řekl Chaz s úsměvem a odešel někam do obýváku.

,,Proč teda neuvaří Gabriel?" zeptala jsem se Natea potichu. ,,Ty vaříš líp." Řekl s pokrčením ramen a usmál se.

,,Bude to zábava." řekl povzbudivě a já přikývla.

,,Tak pojď." řekl a společně jsme šli do obýváku spojeného s kuchyní.

,,Kde je Jason?" Řekla Amber hned jak nás zpozorovala. ,,V klubu, ještě dlouho se nevrátí." Řekl Nate a začal vyklízet nákup. ,,Chcete pomoct?" zeptal se Gabe a podíval se na mě s malým úsměvem.

,,To je dobrý. Není toho hodně." řekla jsem a úsměv mu oplatila.

,,Co byste chtěli k jídlu?" zeptala jsem se jich a hned zaznělo několik návrhů.

,,Upřímně nemáme moc na výběr, a jediný co z tohohle půjde bude maso s rýží a asi nějaký salát." řekla jsem a ostatní souhlasili.

- - - - -

,,Volal mi Jason." řekl Nate když se vrátil ke stolu. ,,Co říkal?" zeptala se Amber a nedočkavě čekala na odpověď.

,,Potřebují mě v klubu. A on už je slušně nalitej, takže by bylo lepší kdyby někdo jel se mnou a potom ho hodil zpátky kdyby bylo potřeba." řekl a po všech se podíval.

Unstable Kde žijí příběhy. Začni objevovat