Před pár dny jsem začala nový příběh s názvem PYD, který bude také s mafií ale bude tam hodně sexuálních scén. Ke všemu to píšu anglicky, takže to asi není pro všechny.
Byla bych ráda, kdybyste si ji šli přečíst a trochu podpořit💜
- - - - -
dneska věnování pro~ @_Im_Anett_děkuju všem za podporu u každé kapitoly, snad se tahle bude líbit❤️
- - - - -
Jason's POV
- - - - -
,,Máme tu-" ,,Em jdi si sednout, já to udělám." Řekl jsem a podal jí teplý čaj.,,Nejsem nemohoucí." Řekla ale stejně mi vyhověla a posadila se na ostrůvek.
,,Ale je ti špatně." Řekl jsem a z ledničce vyndal kuřecí maso.
,,To je pravda." Řekla a upila z čaje. ,,Tak seď za chvíli bude večeře." Řekl jsem a věnoval ji rychlý polibek. ,,Nate jde." Zašeptala a já se odtáhl. Znovu jsem se otočil čelem k lince a vzal si pánvičku, kterou jsem položil na sporák.
,,Ahoj." Řekla Em a Nate odpověděl unaveným pozdravem. ,,Říkal jsi Gabrielovi že znovu začínáš s prací?" Zeptal se mě a já k němu zvedl pohled od krájení masa. ,,Dneska máme schůzi. Nemusíš se jí účastnit, ale musíme probrat něco ohledně Em." Řekl jsem tiše tak aby nás neslyšela. Už jsem dost dlouho odkládal hledání toho kdo ji zdrogoval a hlavně musíme vyřešit Jacksona.
,,Dobře." Řekl s povzdechnutím a vzal mi nůž z ruky. ,,S tímhle ti nevěřím." Řekl a já si nůž vzal zpátky. Je mi jedno jestli mi věří nebo ne. Nejsem malý děcko, a s nožem umím spousty věcí, takže by se o to fakt neměl bát. ,,Jsem v pořádku." Zamumlal jsem a znovu se dal do práce. Chvíli mě sledoval a potom pokroutil hlavu.
,,Dobře..." povzdechl si a šel zpátky k Nick. Chápu že mi nevěří, ale já už bych ji neublížil. Alespoň doufám.. nemám rád když je smutná.
Hlavně beru prášky a zlepšuje se to. Halucinace nejsou tak mocné jako předtím, ale stále jsou přítomné..
Chvíli jsem zůstal potichu a jen se věnoval vaření zatímco si oni povídali. Celkem mi chybí ty naše výjezdy a vůbec, pracování. Chybí mi mučení lidí a pořádné akce. To co děláme teď je spíš papírování a předávání zboží. Nic moc vzrušujícího.
,,Zdá se mi to nebo máš opuchlý rty?" Zaslechl jsem jak se jí zeptal a radši se neotáčel od práce aby to nebylo nápadné. Pro sebe jsem se ušklíbl a zamíchal jídlo na pánvičce. Ani jsem si toho nevšiml, ale je to dost možné.
,,To musí být z těch pomerančů.. dneska jsem měla dva a víš ze na ně mám trochu alergii. Hlavně jsou agresivní sami o sobě, takže.." řekla Em a já se v sobě snažil udržet smích. Ah miluju její výmluvy. Většinou jsou vážně dobré, ale o téhle pochybuji.
,,Jasone." Řekl Nate a já se s pozvednutým obočím otočil. ,,Hm?" Zeptal jsem se a snažil se působit nezaujatě i když mi pohled stále skákal na její rty a koutky cukaly do malého úšklebku.
,,Nick tebe znám devatenáct let a tebe Jasone čtrnáct... fakt si myslíte že jsem tak blbej?" Zeptal se a já se podíval na Nick která si založila ruce na hrudi a sklopila pohled. Nemyslím si že je blbej. To bych ho neměl v gangu. Ale spíš jsem doufal že si ničeho nevšimne.
,,Myslíš si že nevím když lžeš? Však já jsem tě to naučil." Řekl jí s úšklebkem a ona se pousmála. Je hezký jaký mezi sebou mají vztah. Skoro jako sourozenci, ale hádky jsou u nich opravdu výjimečné.
,,Mně je úplně jedno co mezi vámi je, a vím že nejste jen kamarádi. Nemusíte přede mnou nic skrývat, ale zase se mi nechce úplně dívat na to jak se osaháváte.." řekl a já se uchechtl. Před ním jsem to stejně neměl v plánu. Bylo by to divný a Em by to určitě taky nebylo dvakrát příjemné.
ČTEŠ
Unstable
Fanfiction(ze začátku působí trochu depresivně, ale není, snad se bude líbit💗) Nemyslel jsem si že dokážu najít lásku už kvůli schizofrenii, která mě od raného dětství ovládá a také kvůli mému postavení jednoho z nejhledanějších kriminálníků, ale stalo se a...