18.

740 34 19
                                    

Jason's POV
- - - - -
Unaveně jsem vydechl a automaticky si k sobě přitáhl drobné tělo ležící na mě.

Otevřel jsem oči a párkrát zamrkal abych si zvykl na šero v pokoji.

Em stále klidně spala, jen jsme se v noci nějakým způsobem dostali do pozice kdy na mě skoro celá ležela a moje dlaně se dostaly na její zadek.

Zhluboka jsem vydechl a dlaně přemístil zpátky na její záda.

Triko se jí ve spánku vyhrnulo těsně pod prsa a já v tu chvíli byl jedině rád že stále spí.

Opatrně jsem jí ze sebe sundal a překryl ji znovu dekou, aby jí nebyla zima.

Vylezl jsem z postele a levou rukou si prohrábl rozcuchané vlasy.

Musím do sprchy a uklidnit se než se probudí.
- - - - -
Monica's POV
- - - - -
Otevřela jsem rozespalé oči a podívala se kolem sebe. Jasonův pokoj?

Posadila jsem se a dlaněmi si promnula obličej. Byla slyšet voda, takže byl asi ve sprše.

Pamatuju si že jsme šli k němu do pokoje a potom se na něco dívali, ale to ostatní mám v mlze. Není to tak že by mi něco dal, ale většinou si ráno nic moc nepamatuju z toho co se stalo předešlý večer když jsem unavená..
Později bych si měla vzpomenout.

Pomalu jsem vstala z postele a oči mi padly na mou mikinu, tepláky a jeho džíny na zemi.

Až teď jsem si uvědomila že na sobě mám jen jeho triko a kalhotky. Trhaně jsem se nadechla. Teď je to že to mám v mlze celkem nevýhoda. Nestalo se nic víc doufám. Nemyslím si že by mě zneužil, ale možná by toho schopný byl.

Sebrala jsem ze země všechny své věci a rychle odešla do svého pokoje.

Musím se ho zeptat co se včera dělo.

Rychle jsem se převlíkla do nových tepláků a volného trika. Učesala jsem si vlasy a vyčistila si zuby.

Ze šuplíku jsem si vyndala brýle a pohledem se zasekla na pytlíčku s piercingy. Už bych ho mohla vyměnit. Navíc je tu jen Jason a ten to asi nebude tolik řešit.

Vyndala jsem si svůj oblíbený otevřený kroužek se zakončením v podobě dvou malých kuželů na každém konci. Do teď jsem měla jen něco aby mi to nezarostlo, ale už mi to celkem chybí.

Vyměnila jsem si piercing, nandala si brýle abych viděla a vyšla z pokoje. Ruce jsem si dala do kapes u kalhot a šla po schodech dolů do kuchyně.

Už teď mi tu chybí Nate. Ale říkal že bude pryč jen dva dny, takže ho budu mít brzy zpátky. V kuchyni jsem si sedla na linku a dívala se ven na zahradu. Byla obrovská a za celou dobu co tu jsem sem tam ještě nebyla. Bylo odsud vidět i na bazén a ještě několik dalších věcí které jsem moc nedokázala popsat.

,,Dobrý ráno." Ozval se za mnou hlas Jasona a já sebou nepatrně cukla. ,,Chodíš jako duch." Řekla jsem a on se uchechtl. ,,Patří to k mé práci." Řekl a stoupl si přede mě. Rukama se opřel o linku po mých stranách, takže byl celkem dost blízko.

,,Brýle ti sluší." Řekl a já se usmála. ,,Moc si to nemyslím, ale děkuju." Odpověděla jsem a on se taky usmál. ,,Od kdy máš piercing? Předtím jsi ho neměla." Řekl a já pokývala hlavou. ,,Vždycky omezuju věci které by mohli udělat špatný dojem, ale teď jsi tu jen ty a tvé reakce se tolik nebojím. Horší by bylo kdyby tu byla i Amber a Gabriel, Fredo, Chaz..." řekla jsem a on přikývl.

,,Je jedno co by si o tom mysleli. Mně se to líbí." Řekl a já se znovu musela usmát. Těšilo mě to. Slyšet od něj kompliment bylo vždycky krásný.

Unstable Kde žijí příběhy. Začni objevovat