Jason's POV
- - - - -
,,Poslední svíčka." Řekl jsem a sfoukl sirku. Vlezl jsem si zpátky k ní do postele a sklonil se nad ní. ,,Ještě že Nate odjel, alespoň nás nemůže přerušit." Řekl jsem a ona se usmála.,,Máš v plánu něco u čeho by nás mohl vyrušit?" Zeptala se s malým úšklebkem, omotala mi ruce kolem krku a já jí dlaní přejel po břiše. Mám pocit že se mi víc otevírá, a možná by mohlo být něco víc.
,,Pár nápadů bych měl, je na tobě co povolíš." Řekl jsem a ona se usmála. Rozhodně nebudu dělat něco bez jejího svolení.
,,Uvidíme kam až to zajde." Řekla a s malými potížemi mě přetočila pod ni. Většinou jsem nahoře já, tohle je trochu změna.
Zrychlil se mi tlukot srdce a jemně jsem ji chytl za boky. Na tohle bych si dokázal zvyknout. ,,Můžu něco zkusit?" Zeptala se a já přikývl. Je mi úplně jedno co bude dělat, ale doufám že se mě bude dotýkat. Miluju její doteky.
,,Zavři oči." Řekla a já ihned poslechl. Cítil jsem jak se natáhla pro něco na stolku vedle postele a zatajil dechu když jsem na sobě znovu cítil její doteky.
Trochu jsem sebou cukl když jsem cítil něco studeného na hrudi a znovu otevřel oči. ,,Nepodváděj." Řekla a sklonila se nade mě, takže jsem měl lepší výhled. ,,Chci se na tebe dívat." Řekl jsem a ona se usmála a políbila mě na koutek rtů.
,,Dobře." Řekla a já sklopil pohled na svou hruď kde bylo trochu karamelového toppingu, který si předtím dávala na nějaké sušenky. Zároveň se mi tak naskytl pohled na její výstřih a to jsem si vůbec nestěžoval.
Sklonila se nade mě a rty se jemně přitiskla na mou hruď. Trhaně jsem se nadechl a pevněji stiskl její boky když se posunula trochu níž a dosedla přímo na můj rozkrok. Možná jsme oblečení, ale pořád je to celkem intenzivní. Dneska už to vážně nevydržím.
Zavřel jsem oči a vnímal jen pocit jejích rtů na mé odhalené pokožce. Pomalu mě jimi očistila od toppingu a jsem si skoro jistý, že pokračovala i když už tam žádný nebyl.
Polibky se z mé hrudě dostal níž na mé břicho a já otevřel oči, setkávajíc se tak s jejíma, které pozorně sledovaly mé reakce.
,,Proč mi to děláš tak těžký?" Zeptal jsem se jí potichu a ona se usmála. Naposledy mě políbila na spodek tetování kříže a znovu se posadila tak jak byla na začátku.
Kousl jsem se do rtu a zhluboka se nadechl. Dneska to vážně nevydržím.,,Říkala jsem že mě baví tě provokovat." Řekla a levým ukazováčkem mi přejela po klíční kosti kde bylo ještě trochu toppingu a vložila si ho do úst kde ho očistila.
Rozšířily se mi zorničky a zadrhl se mi dech. Moc si zahrává. Snažím se držet, ale už to prostě nejde.
,,Právě si překročila hranice o kterých jsem předtím ani nevěděl.." Řekl jsem a přetočil ji pod sebe. Opatrně jsem ji svlékl triko a hodil ho vedle postele.
,,Teď je řada na mně." Řekl jsem a ze stolku vzal topping. Trochu jsem jí ho nakapal na hruď a s jiskřičkami v očích sledoval jak jí pomalu stéká po křivkách.
Sklonil jsem se nad ni a rty se přitiskl na její dekolt. Olízl jsem si rty a spokojeně vydechl když mi prsty prohrábla vlasy.
Zavřel jsem oči a jemně chytl její pas do dlaní, přitahujíc si ji blíž k sobě. Pomalu jsem ji očistil od toppingu a potom rty přitiskl na ty její. Překvapeně vydechla a hned začala spolupracovat. Ruce mi omotala kolem krku a trochu se prohla v zádech, čímž mi umožnila pod ně proklouznout rukou a jedním pohybem ji rozepnout podprsenku.
ČTEŠ
Unstable
Fanfiction(ze začátku působí trochu depresivně, ale není, snad se bude líbit💗) Nemyslel jsem si že dokážu najít lásku už kvůli schizofrenii, která mě od raného dětství ovládá a také kvůli mému postavení jednoho z nejhledanějších kriminálníků, ale stalo se a...