80.

568 28 6
                                    

Předem se omlouvám za chyby
- - - - -
Jason's POV
- - - - -

,,Už jsi šťastná?" Zeptal jsem se opatrně a jemně ji pohladil po tváři. Usmála se a pokývala hlavou. Nevypadalo to jako nucený úsměv a to jsem jedině rád. Za posledních pár měsíců si toho prošla hrozně moc a nechci aby to na ni mělo nějaký větší dopad.

,,To jsem rád." Řekl jsem a sevření kolem jejího pasu upevnil. Charlie znovu něco zažvatlala a rozhodila ručkama. Usmál jsem se a jemně ji pohladil po tvářičce. Je nádherná.

,,Můžu si ji pochovat?" Zeptal jsem se opatrně a Mon přikývla.

,,Je to naše miminko Jayi. Ne jen mé, nemusíš se ptát." Řekla a já se usmál zatímco jsem si ji od ní opatrně opatrně převzal do náruče. Rád ji chovám, ale trochu se vždycky bojím abych jí neublížil.. 

,,To ti ji mám vždycky vzít?" Zeptal jsem se a Charlie se mi dívala do očí. ,,Ne to ne, ale nemusíš se ptát jako bys byl někdo úplně cizí. Můžeš se třeba zeptat jestli si ji můžeš vzít nebo něco takového." Řekla a já volnou ruku přitiskl na svou kapsu. Nosím ho u sebe už nějakou dobu...

,,Tebe si chci vzít." Řekl jsem a ona se usmála.,,Jayi... víš jak jsem to myslela.." řekla tiše se začervenáním a já se taky pousmál. Je hrozně roztomilá.

,,Vím, ale myslím to vážně." Řekl jsem a sklopil pohled na ten malý poklad v mém náručí. Charlie do jedné dlaně vzala můj náhrdelník a druhou mi přiložila na bradu. Dívala se mi do očí a něco žvatlala. Zajímalo by mě jestli nám to takhle vydrží nebo pro ni budu časem jen přítěž a někdo otravný..

,,Je hrozně roztomilá... klidně bych jich měl víc." Řekl jsem s úsměvem a já jí úsměv poklesl. Ruku si podvědomě přiložila na přívěšek malého andílka a mě bodlo u srdce. Znovu jsem jí to připomněl..

,,Ne, Moni omlouvám se, to jsem nechtěl." Řekl tiše když jsem si všiml že je na pokraji breku a přisunul se k ní blíž.

Objal jsem ji kolem pasu a Charlie dal tak že ji držela i ona. Charlottka se usmívala a různě kopala nožičkama zatímco žužlala její oblíbenou hračku. Mon ji jemně pohladila po hlavičce a rychle si setřela slzy.

Snaží se být silná, ale nemusí. Ne přede mnou.

,,Klidně plač Em. Jsem tu pro tebe." Řekl jsem potichu a jemně ji pohladil po boku. Pokroutila hlavou a položila si ji na mé rameno.

,,Brečím pořád." řekla a upravila Charlie bodýčko.

,,A máš na to právo." Řekl jsem a jemně jí konečky prstů přejel po ruce. Zavřela oči a zhluboka vydechla. S tím co se jí stalo si to zaslouží. Nemusí být stále silná. Ne přede mnou.

,,Kde je Jay? Ten míček se nemohl odkoulet tak daleko." Řekla aby změnila téma a odtáhla se ode mě. Charlie jsem znovu chytil oběma rukama a sledoval jak Mon vstala z deky.

,,Jayi!" Křikla směrem do lesa. Položil jsem Charlie na záda a podal jí její oblíbenou hračku. ,,Tatínek se hned vrátí." Řekl jsem jí a odešel za Em. Je jen pár kroků ode mě, Charlotte se za tu dobu nic nestane.

,,Vrátí se. Pojď sem." Řekl jsem jí a ona se ke mně otočila čelem. ,,Kde je Charlotte?" Zeptala se. ,,Na dece." Řekl jsem a ona mě hned obešla a běžela za ní. Vzala ji do náruče a přešla znovu ke mně. ,,Nemůžeš ji nechat samotnou, však už se umí plazit." Řekla a vyndala jí z pusinky své vlasy. Charlie se na ni podívala a potom začala žužlat její ručičky.

,,To mi nedošlo.." řekl jsem a ona si povzdechla. ,,Máš u sebe všechno důležité?" zeptala se a já v kapse znovu nahmatal krabičku s prstýnkem.

Unstable Kde žijí příběhy. Začni objevovat