79.

564 28 9
                                    

omlouvám se za chyby
- - - - -
Monica's pov
- - - - -

Ze spánku jsem se nepatrně zamračila a otočila se na druhý bok když jsem znovu slyšela pláč Charlie.

,,Tatínek se o tebe postará. Nech maminku spinkat." Řekl tiše Jason a pláč ustal. Unaveně jsem otevřela oči a několikrát zamrkala abych se rozkoukala.

,,No vidíš, teď je vzhůru. To ještě musíme natrénovat Charlie." Řekl jí tiše a já se unaveně pousmála. Je hrozně roztomilý, když s ní mluví nebo si s ní hraje.

,,Dobré ráno." Řekla jsem tichým hlasem a on se ke mně sklonil. Vtiskl mi jemný polibek na koutek rtů a usmál se. ,,Jak jsi se vyspala?" Zeptal se s malým úsměvem zatímco se posadil vedle mě na postel a já si promnula oči.

,,Tohle malý se pořád roztahuje takže jsem každou chvílí dostala rukou do obličeje, ale jinak to bylo asi dobrý.." řekla jsem s malým úsměvem poukazujíc na Charlotte která se usmívala a různě kopala nožičkama a on se usmál.

,,Dneska spíš u sebe zlato." Řekl jí s úsměvem a ona se skoro rozplakala jako by mu rozuměla.

,,Aw notaak, dej mi jí." Řekla jsem se smíchem a on mi ji podal. ,,Pojď sem, tatínek to tak nemyslel." Řekla jsem jí a vtáhla si ji do objetí. Položila si hlavu na moje rameno a rychle se uklidnila.

V ruce stiskla mé triko a zakousla se mi do ramene. Jason nás s úsměvem sledoval a já ji jemně hladila po zádech zatímco mi žužlala ramínko od podprsenky.

,,Stejně je fascinující jaký spolu máte vztah. Chápu že jsi její máma, ale nikdy jsem si nemyslel že to bude až tak silné pouto." Řekl a já se usmála. ,,Pojď k nám." Řekla jsem a on si vlezl blíž k nám. Objal mě kolem pasu a znovu si s námi lehl takže jsem měla hlavu opřenou o jeho rameno a Charlie ležela na mně.

,,Je dobrý že ještě neumí tolik mluvit a nerozumí nám. Potom si budeme muset dávat pozor na to co říkáme.." řekla jsem a on mě pohladil po vlasech. Konečky prstů jel níž po mém rameni až k předloktí a zpátky. Jeho dotyk je pořád stejně uklidňující.

,,Proč?" Zeptal se a já k němu zvedla pohled. ,,Protože děti říkají všechno a nechceme aby ostatním říkala o tom jak žijeme.." řekla jsem a on chápavě pokýval hlavou. Malé děti nemají filtr. Řeknou úplně všechno a s naší situací to není úplně dobré.

,,Potom si s tebou nebudu moct povídat..." Zakňučel a přitáhl si mě k němu o něco blíž. Usmála jsem se a chytla jeho dlaň do té své. Propletl si se mnou prsty a hlavu zabořil do mého krku na který začal pokládat jemné polibky.

,,Budeš, ale budeme si muset dávat pozor.." řekla jsem a on znovu nepatrně pokýval hlavou. Nepatrně se odtáhl a volnou dlaní mi po pase přejel výš.

,,Ale nebudu se tě moct dotýkat ani s tebou flirtovat před ní." Řekl tiše a já se usmála.

,,Ono tě to stejně po pár letech přejde." Řekla jsem a on sevření kolem mě upevnil. ,,Jsme spolu rok a půl a pořád mě to nepřešlo." Řekl a já stiskla jeho ruku v té mé. To mě taky ne. Spíš se s ním cítím stále líp a chci s ním být víc.

,,Ani mě." Řekla jsem a on se usmál. Nikdy by mě nenapadlo že s ním budu tak dlouho. Když jsem se s ním poprvé seznámila tak jsem si ani nemyslela že bychom spolu mohli nějak víc mluvit, a teď?

,,Bolí mě prsa, musím jí dát najíst." Vydechla jsem a posadila se. Vlasy jsem si dala za ucho a přitáhla si blíž deku. ,,Rozepneš mi podprsenku prosím?" Zeptala jsem se ho a on se ušklíbl. ,,Bude mi ctí." Řekl a jednou rukou udělal o co jsem ho požádala. Spokojeně jsem vydechla a stáhla si ji z ramenou. Musím ji mít i na noc, protože mi teče mléko a není to dvakrát příjemné.

Unstable Kde žijí příběhy. Začni objevovat