5.

918 32 13
                                    

Monica's POV
- - - - -
,,Já budu ve svém pokoji dělat že tu vůbec nejsem." řekla jsem a on pozvedl obočí.

,,Citovat Harryho Pottera ti nepomůže." řekl Nate s uchechtnutím. ,,Nate prosím, já už nechci." zakňučela jsem a blok s tužkami položila na stolek vedle postele.

,,Seznámení s Jasonem jsi se taky bála a zvládla si to." řekl. ,,Ale Jason byl jeden. Teď mě chceš postavit před sedm neznámých lidí." řekla jsem. ,,Šest, Jasona už znáš." opravil mě a já pokroutila hlavou. ,,Znám ho den, to ani nemůžu říct že ho znám po tak krátký době." řekla jsem.

,,Prosím Nick. Stačí když tam budeš s námi čtvrt hodiny a potom můžeš zpátky sem." řekl a já byla chvíli potichu. Nechce se mi tam. Ale nejspíš je lepší se jít seznámit teď než později. Třeba to bude dobrý.

Ale třeba ne.. třeba to dopadne hrozně..

,,Dobře." řekla jsem potichu. ,,Dobře." zopakoval po mně s úsměvem a zvedl se z mé postele. ,,Tak pojď za chvíli přijedou." řekl a pokynul ke dveřím.

,,Už? Vždyť nejsem vůbec připravená." řekla jsem a postavila se. Nejsem nijak hezky oblečená a nemám ani řasenku.

,,Vypadáš dobře." řekl a já si stáhla béžovou mikinu níž. ,,Ne. Vypadám hrozně." Řekla jsem a v zrcadle se snažila si upravit vlasy, které nechtěli spolupracovat. ,,Vypadáš dobře Nick." Řekl s povzdechnutím a otevřel dveře. ,,Tak pojď." Řekl a já vyšla ze dveří. Nechce se mi tam.

,,Přijede i Amber." Řekl Jason když jsme došli dolů a já pozvedla obočí. ,,Kdo?" Zeptala jsem se Natea. ,,Amber." Zopakoval její jméno a já se na něj podívala pohledem který se ptal jestli to myslí vážně. ,,Máš rady jak učitel při testu." Zamumlala jsem a koutkem oka postřehla jak se Jason uchechtl.

,,Patří k nám." Řekl Nate. ,,Nevěděla jsem, že máš přítelkyni?" Řekla jsem v otázce. ,,Taky, že ne. Je spíš Jasonova." Uchechtl se a pohodil hlavou k Jasonovi, který byl opřený o zeď a s pozvednutým koutkem do úšklebku se na nás díval.

,,Ještě toho tak. Párkrát jsem s ní spal a pořád se na mě lepí." Řekl Jason a pokroutil hlavou. ,,Párkrát? Jasone vážně?" Zeptal se Nate. ,,Jo vážně Nate, párkrát." Odpověděl mu Jason úsečným tónem a já sklopila hlavu.

Upřímně může mi být v celku jedno s kým kolikrát spal, a vlastně se celkem divím, že to takhle rozebírají i přede mnou.

Ozval se zvonek a já se natiskla víc za Natea. ,,Bude to v pohodě." Řekl Nate potichu. A já nepatrně pokroutila hlavou. Cítila jsem jak se mi zrychlil dech a jediný co jsem v tu chvíli chtěla udělat bylo utéct do pokoje a nechat je tu ať si povídají. Nechci se seznamovat s novými lidmi. Neumím to. A už vůbec ne s více než jedním. A teď jich bude šest.

Jason otevřel dveře a hned na něj skočila celkem vysoká hubená bruneta. Všimla jsem si jak se zatvářil když ho chtěla hned přitáhnout do polibku, ale on ji ze sebe sundal. Vypadalo to, že si z toho nic moc nedělala.

Ještě jsem jí nepoznala takže nemůžu soudit, ale přijde mi už od pohledu hrozně falešná.

,,Představíš nás?" Ozval se jeden kluků, kteří přišli a podíval se na mě. Stejně jako zbytek 'party' nebo jak to mám nazvat. Nate poodstoupil trochu do strany, což moc nevyhovovalo, protože na mě teď bylo víc vidět, a povzbudivě se na mě podíval.

,,Tohle je Monica. Moje sestřenice. Nick, Gabriel, Chris, Chaz, Khalil, Fredo a Amber."Řekl Nate a já se s každým z nich přivítala. A nakonec přišla Amber. Ta mi podala ruku, musím podotknout, že měla vážně dlouhé a špičaté nehty, a soudícím pohledem mě projela od hlavy až k patě. Falešně se usmála a potom moji ruku hned pustila a znovu se nalepila na Jasona. Nenápadně jsem si ruku kterou jsem jí před chvílí držela otřela do tepláků a znovu poodstoupila dozadu.

Unstable Kde žijí příběhy. Začni objevovat