snad se dnešní část bude líbit💗
- - - - -
Monica's POV
- - - - -
,,Už je to připravený." Vešel zpátky do pokoje Jason a já k němu zvedla pohled. Pořád mě celkem dost bolí břicho, ale nechci mu to říkat. Dával by si to za vinu a to nechci.Přikývla jsem a opatrně se postavila z postele. Bodlo mě v podbřišku a musela jsem si sednout zpátky. Tohle nebude tak jednoduchý překonat..
Pulzující bolest v podbřišku mi vysílala malé křeče do břicha a skoro jsem nemohla sedět.
Na křeče v břiše jsem zvyklá, ale teď to není úplně dobrý, protože vím že to není od hladu.
,,Jsi v pořádku?" Zeptal se opatrně a já si přitiskla dlaň na břicho. Asi nejsem, ale není to až tak špatný. ,,Pomůžeš mi prosím?" Zeptala jsem se a on mě vyzvedl do náruče. ,,Co tě bolí?" Zeptal se zatímco se mnou šel do koupelny. Nechci aby si to dával za vinu. Nemůže za to.
,,Podbřišek." Řekla jsem a on mi opatrně pomohl vlézt do vany. Teplá voda trochu pomohla, ale stále to nebylo úplně v pořádku. ,,To jsem udělal já, že?" Zeptal se potichu a já se na něj podívala.
,,Pravděpodobně to s tím má co dělat, ale není to tvoje vina." Řekla jsem a on si vlezl za mě do vany. Omotal mi ruce kolem pasu a já se o něj spokojeně opřela.
,,Lituješ toho?" Zeptal se po chvíli a já si povzdechla. Kdybych to nechtěla tak bych ho nenechala to udělat. Spíš se bojím jestli mě teď neopustí. Není to že bych mu nevěřila, ale třeba teď bude chtít jít zpátky k tomu jak žil předtím než jsem se tu objevila.
,,Ne." Řekla jsem a cítila jak sevření mírně upevnil. Pár minut jsme jen leželi v tichosti a ve mně rostly pochybnosti.
,,Jayi teď když.. jsme se spolu vyspali.. Zůstaneš se mnou?" Zeptala jsem se opatrně a on se mírně zamračil. Otočil si mě tak že mi viděl do očí a přiložil mi dlaň na stranu krku.
,,Myslíš si že jsem tě využil?" Zeptal se a já pokroutila hlavou. To by mi neudělal. ,,Nick kdybych s tebou byl jen kvůli sexu tak si už dávno vezmu co chci. Vážně si myslíš že bych čekal tak dlouho a potom se snažil být co nejopatrnější? Možná respektuju ženy, ale nestarám se o to jak se cítí." Řekl a pohladil mě po tváři. ,,S tebou je to jiný. Musíš mi začít věřit." Řekl a já zavřela oči. Věřím mu, ale pochybuju o sobě.
,,Věřím ti." Řekla jsem a on se usmál. ,,Já tobě taky." Řekl s malým úsměvem a věnoval mi krátký polibek na rty. ,,Teď se prosím posuň trochu níž, zase začínám být nadrženej." Zamumlal a já s malým úsměvem udělala co řekl.
,,Ne takhle to není tak příjemný, lepší bylo to předtím." Řekl a přitáhl si mě zpátky. Spokojeně vydechl a dlaně umístil na mé břicho. ,,Takhle zůstaň." Zamumlal mi do krku a já své ruce umístila na ty jeho, které mě hladily po břiše.
,,Asi tu usnu." Zamumlala jsem, když se mi začínaly zavírat oči. Nečekala jsem že budu tak unavená... ,,To nevadí. Přenesu tě do postele." Řekl a jemně mě políbil na stranu krku. To nechci. Ještě nechci spát. Chci být s ním. ,,Pokusím se zůstat vzhůru." Řekla jsem a cítila jak se usmál a upevnil sevření kolem mého pasu.
Vzala jsem si jeho pravou ruku do té své a opatrně mu sundala prstýnek v podobě stříbrného kroužku, který měl na malíčku.
,,Líbí se ti?" Zeptal se a já přikývla. ,,Je z máminy strany rodiny. Nevím přesně po kom, ale už je mezi námi nějakou dobu. Nech si ho." Řekl a já mu ho vrátila. Nechci mu brát něco tak cenného.
,,To nemůžu." Řekla jsem a on se usmál. ,,Dej mi levou ruku." Řekl a já tak udělala. Vím co chce udělat, a moc s tím nesouhlasím, ale je to roztomilý, takže ho nechám.
ČTEŠ
Unstable
Fanfiction(ze začátku působí trochu depresivně, ale není, snad se bude líbit💗) Nemyslel jsem si že dokážu najít lásku už kvůli schizofrenii, která mě od raného dětství ovládá a také kvůli mému postavení jednoho z nejhledanějších kriminálníků, ale stalo se a...