58.

589 36 45
                                    

tahle kapitola je hodně dlouhá tak mě prosím upozorněte na možné chyby abych to mohla opravit...
- - - - -
-o týden později-
- - - - -
Jason's POV
- - - - -

Zvedl jsem k ní pohled a opatrně ji dlaněmi přejel po vnitřku stehen. Polibky jsem se dostal na její bříško a pokračoval níž. Opatrně jsem ji políbil na vnitřek pravého stehna a cítil jak se nepatrně zachvěla.

,,Jasone." Řekla potichu a otevřela oči. Trochu jsem se odtáhl a snažil se z jejího výrazu vyčíst jestli můžu pokračovat. Zatím jsem s ní tohle nikdy neudělal, ale dnes jsou její narozeniny a chci to celé udělat trochu speciální.

,,Chceš.. abych pokračoval?" Zeptal jsem se nejistě a ona zhluboka vydechla a zapletla mi prsty do vlasů. ,,Prosím." Řekla potichu a já se pousmál. Znovu jsem ji jemně políbil na vnitřek stehna a polibky se přemístil blíž k jejímu středu.

Zavřel jsem oči a v dalších minutách se věnoval jen jí.

(nemám náladu na psaní 13+ scén, takže to tady takhle useknu a možná něco napíšu později v téhle kapitole...)

,,Dobré ráno." Řekl jsem potichu a políbil ji na rty. Stále zhluboka dýchala a nepatrně se chvěla. Líbí se mi jaký na ní mám vliv.

,,Tobě taky." Odpověděla tiše a znovu si mě za zátylek přitáhla do polibku. Pousmál jsem se a rty udělal první pohyb který zopakovala. Dlaní jsem jí přejel po boku a za pas si ji přitáhl blíž k sobě.

Nepatrně jsem zalapal po dechu když se naše stále rozpálená těla setkala a znovu to ve mně vyvolalo ten příjemný pocit.

,,Proč jsi to vlastně udělal?" Zeptala se tiše a odtáhla se z polibku. Omotala si ruce kolem mého krku a já umístil dlaň na její tvář. Jemně jsem jí druhou rukou odstranil nepatrně zpocené vlasy z čela a podíval se jí do očí.

,,Shawty máš narozeniny.. Je ti devatenáct." Řekl jsem a pohladil ji po tváři na které jsem stále měl přiloženou ruku. V očích se ji zobrazila jiskřička uvědomění a na chvíli se podívala mimo mě. ,,Aha..." řekla potichu a já se trochu zamračil. Nevypadá úplně šťastně.

,,Em.. narozeniny, slyšíš to? Tvůj den." Řekl jsem a ona se pousmála. ,,Není to nic důležitého." Řekla a já pokroutil hlavou. Takhle to se mnou nepůjde. Dneska se mě nezbaví a rozhodně se nebude celý den učit ani nic podobného.

,,Mám pro tebe přichystaných hodně věcí. Je to důležitý den Em." řekl jsem a ona chvíli zůstala potichu zatímco se mi nejistě dívala do očí. ,,Ty to opravdu chceš oslavovat?" Zeptala se tiše a já s pohlazením její tváře přikývl. Samozřejmě že chci. Je to velký den, kdy by se nemělo nic pokazit.

,,To je hezký..." Řekla potichu a já se pousmál. Nevím co ji na tom tolik překvapuje. ,,Je to normální věc Em. Však jsi to musela nějak slavit každý rok.." řekl jsem a ona pokroutila hlavou. Vím jak špatně se k ní její rodiče chovají ale museli její narozeniny nějak slavit.

,,Narodila jsem se třináctého a k tomu se mi povedlo chtít na svět v den kdy byl pátek a všechno v práci se jim kazilo... nikdy to neslavili, protože mě brali jako nějaké neštěstí.. nevím proč, celou dobu se snažím být co nejlepší to jde ale stále jim záleží víc na ostatních věcech než na mně. Kris ani neví kdy mám narozeniny protože jsem jí to neřekla a Nate pokaždé pracoval takže neměl čas.." řekla a já ji jemně políbil. Je mi jí líto v takovýhle věcech. Zaslouží si lepší rodiče. 

,,Teď jsi se mnou a já zařídím abys měla ty nejlepší narozeniny ze všech." Řekl jsem a ona se usmála a znovu mě políbila.

,,Jsi úžasnej." Řekla potichu a já se usmál. Těší mě že si to myslí. ,,Dáme si sprchu?" Zeptal jsem se a ona se na mě podezíravě podívala.

Unstable Kde žijí příběhy. Začni objevovat