o měsíc později
- - - - -
Monica's POV
- - - - -
Otevřela jsem oči a rychle se vymotala z Jasonova sevření hned jak jsem cítila že se mi zhoupnul žaludek. Bože můj těším se až budu mít po prvním trimestru a nevolnost, doufám, přejde.Rychle jsem došla do koupelny a zamkla za sebou dveře. Jason má lehký spaní, musím být co nejtišší a to není vůbec jednoduchý.
Posadila jsem se před záchod a zhluboka dýchala. Snažila jsem se myslet na cokoliv jiného a naštěstí to po chvíli přešlo.
,,Em?" Ozval se jeho hlas a klepání na dveře. Pomalu jsem se zvedla a chytla se za břicho když mě píchlo v podbřišku. ,,Už jdu." Řekla jsem a odemkla dveře. ,,Co je s tebou?" Zeptal se a starostlivě se mi podíval do očí.
,,Jsem jen unavená." Řekla jsem a on si mě vtáhl do objetí. ,,Pojď si ještě lehnout. Jsi úplně slabá." Řekl tiše a odvedl mě do postele. ,,Mám tě omluvit ze školy?" Zeptal se a já pokroutila hlavou.
Potřebuju tam chodit. Už takhle to nezvládám. Snažím se učit a dělat všechno proto abych to tam nějak přežila, ale jsem marná...
,,Nezvládám jí.. nejradši bych s ní skončila." Řekla jsem a on pokroutil hlavou. Pohladil mě po tváři a přitiskl si mě k němu blíž.
,,Nestojí ti to za to." Řekl a dal mi pramínek vlasů za ucho. Zavřela jsem oči a opřela si hlavu o jeho hruď.
,,Ty jsi přece taky skončil a-",,Nemůžeš nás srovnávat Em. Já jsem ji chtěl dokončit, ale ze zdravotních důvodů jsem ji skoro ani nezačal. Přišel jsem o všechno jen kvůli schizofrenii. Prosím dokonči to. Určitě to zvládneš." Řekl a pohladil mě po líčku. Nezvládnu. Už teď to nezvládám. A nevím co budu dělat za pár měsíců až bude bříško opravdu očividné.
Nenahrává mi, že se miminko narodí někdy v létě. Nebudu moct nosit mikiny, ani tolik volného oblečení...
Přemýšlela jsem že bych o něm Jasonovi řekla na jeho narozeniny, ale to budu v šestém měsíci a bude to opravdu vidět. Už teď je větší. Sice jen maličko, ale je.
- - - - -
,,Kde jsi byla? Včera byla úžasná párty." Řekla Kris a omotala mi ruku kolem ramen. Usmála jsem se a chytla ji na oplátku kolem pasu. ,,Zapomněla jsi že nemám ráda tyhle věci?" Zeptala jsem se a ona se tiše zasmála. ,,Určitě jste si s Jasonem užili i bez párty.." To ano, ale není to něco co bych s někým rozebírala..
,,A ty s Nicolasem?" Zeptala jsem se a jemně ji loktem drkla do boku. Vím jaká jsou zvířata. Spí spolu skoro pořád.. což mi s Jasonem také, ale není to to jediné co nás drží pospolu..
,,No to bylo něco. Takže nejdřív jsme-" ,,Nechci to slyšet Kris." Řekla jsem se smíchem a usmála se o něco víc když jsem na konci chodby viděla stát Jasona s Nickem. Celkem si rozumí, ale Jason se snaží vyhýbat novým lidem aby náhodou nezjistili kdo doopravdy je.
,,Není špatné bavit se o takovýchto věcech Em." Řekla a já spokojeně zavřela oči když si mě Jason přitáhl do pevného objetí a jemně mě políbil do vlasů.
,,O čem jste se bavili?" Zeptal se mě a já se trochu odtáhla. ,,Jen o tom jak je neschopná mluvit o sexu." Řekla Kris a já se znovu přitulila k Jasonovi. Cítila jsem jak se mi žene červeň do tváří a on se trochu zasmál. ,,S vámi možná." Řekl a pohladil mě po rameni.
ČTEŠ
Unstable
Fanfiction(ze začátku působí trochu depresivně, ale není, snad se bude líbit💗) Nemyslel jsem si že dokážu najít lásku už kvůli schizofrenii, která mě od raného dětství ovládá a také kvůli mému postavení jednoho z nejhledanějších kriminálníků, ale stalo se a...