Jason's POV
- - - - -
,,McCann už dlouho jsi se nezastavil. Kde je Nathaniel a kdo je tohle?" Zeptal se David a já Em pevněji stiskl ruku když jsem si všiml jak si jí prohlíží. Vadilo mi to a jí taky podle toho jak se na mě tiskla a z nějakého důvodu se mi to líbilo. Nikdy jsem neměl rád když se na mě někdo takhle lepil ale ona..? Nechci aby to končilo. Chci ji mít takhle nablízku častěji.,,Až příjde Austin pošli ho za mnou." Řekl jsem místo odpovědi a prošel kolem něj po schodech do VIP sekce. Dal jsem Em ruku kolem pasu a přitáhl si ji blíž k sobě.
Ještě chvíli se na ní bude dívat jako by ji tu chtěl odtáhnout do nejbližšího pokoje, tak mu dám minimálně přes hubu.
,,Jasone tam bychom asi neměli být." řekla potichu a já jí stiskl ruku na podporu. ,,Stačí když se budeš držet u mě." Řekl jsem a ona přikývla. Odhrnul jsem závěs a vešel do místnosti plné lidí kteří pro mě buďto pracovali nebo byli jen o trochu nižší úroveň než já.
,,Jasonee! Jak dlouho jsi tu nebyl! Měsíc?" Ozval se Nathan a já se posadil k nim ke stolu stahujíc si Em na klín. Vypadala trochu vystrašeně a nebyl jsem si úplně jistý jak jí uklidnit.
,,Byl jsem zaneprázdněný." Řekl jsem a z krabičky si vzal cigaretu kterou jsem si vložil do rtů a zapálil ji.
,,Našel sis novou dě-",,Nazvi ji tak a nedopadneš dobře." Přerušil jsem ho dřív než to dořekl protože jsem viděl jak poukazuje na Em která si klepajícíma rukama hrála s mou pravou dlaní kterou jsem měl položenou na jejím břiše.
,,Od kdy pro tebe něco znamenají?" Uchechtl se a přivolal si k sobě jednu z holek která nosila pití. Něco ji zašeptal do ucha a ona se zasmála. Podala mu skleničku a znovu se zasmála když na ni mrknul při její cestě za ostatními.
Vydechl jsem kouř z cigarety a podíval se na všechny přítomné.
,,Je to Nathanielova sestřenice a moje.. přítelkyně." Řekl jsem a při posledním slovu stiskl její ruce trochu pevněji. Doufám že to slovo tentokrát nezpůsobí problémy..
Všichni okolo stolu utichli a podívali se naším směrem.
Em se na mě natiskla víc než předtím a já kolem ní upevnil sevření.
,,Proč to pořád říkáš?" Zašeptala. ,,Nebudou si tak k tobě dovolovat." Řekl jsem potichu nazpátek tak aby nás neslyšel a ona nepatrně přikývla.
,,Jenleyho malá sestřenka se tahá s tebou McCann?",,Pochybuju že o tom Nathaniel ví." Uchechtli se Dean s Thomasem a já k nim šlehl naštvaným pohledem takže hned utichli.
,,Očividně tě tahá od práce Jasone." Řekl Corey a já s vydechnutím kouře pozvedl obočí. ,,Od kdy mi tykáš?" Zeptal jsem se a on hned sklopil pohled. Nemají povoleno mi říkat prvním jménem.
,,Ať už si o tom myslíte cokoliv. Budete ji respektovat a nikdo kromě mě a Natea na ní nemá povoleno sáhnout." Zavrčel jsem jasným hlasem a všichni přikývli. Alespoň mám jistotu že nikdo z těch horších se jí nedotkne.
,,Tak v tomhle máme jasno." Zamumlal jsem a zvedl se od stolu takže Em musela taky. Típl jsem cigaretu a odvedl ji trochu na stranu.
,,Jdi napřed zpátky dolů. Tady není taková zábava." Zašeptal jsem jí do ucha zatímco jsem jí chytl za pas a ona se na mě podívala se zvednutý obočím.
,,Říkal jsi ať jsem s tebou." Řekla potichu nazpátek a já jí dal pramínek vlasů za ucho a sklonil se k jejímu krku.
Oni si nesmí myslet že mi na ní nějak víc záleží. Opravdu by ji potom brali jako moji slabinu a nedopadlo by to dobře.
ČTEŠ
Unstable
Fanfiction(ze začátku působí trochu depresivně, ale není, snad se bude líbit💗) Nemyslel jsem si že dokážu najít lásku už kvůli schizofrenii, která mě od raného dětství ovládá a také kvůli mému postavení jednoho z nejhledanějších kriminálníků, ale stalo se a...