Jason's POV
- - - - -,,Můžu já?" Zeptal jsem se Mon když se chystala dát Charlie lžičku s trochou nastrouhané mrkve a ona přikývla.
Lžičku mi předala a já si klekl před Charlie abychom byli ve stejné výškové úrovni.
Usmála se na mě a natáhla ke mně ručičky. Natáhl jsem k ní i druhou ruku takže mě znovu chytla za malíček a potom jsem jí do pusinky dal opatrně lžičku s mrkví.
Em si klekla vedle mě a otřela jí pusinku ubrouskem.
,,Dáme ještě jednu lžičku a potom půjdeš spinkat." Řekla jí a podala mi malou mističku, ve které byl zbytek jejího papání.
S úsměvem jsem ji dokrmil a potom se postavil zatímco jí Em otřela pusinku a zvedla ji do náruče.
,,Asi ji budu muset ještě nakojit, protože bez toho neusne, ale můžeš klidně počkat tady." Řekla a já lžičku položil na stůl. Nechci být sám.
,,Půjdu s vámi." Řekl jsem a ona se usmála. Společně jsme došli k Charlie do pokojíčku a lehli si k ní na postel kde jí Mon dala prso.
Omotal jsem kolem ní ruku a přisunul si je blíž k sobě. Jemně jsem Charlie políbil na spánek a podíval se na Em která tiše s malým úsměvem na rtech sledovala můj obličej a hladila Charlie po bříšku.
,,Hrozně moc se toho za tu dobu co jsi byl pryč změnilo." Řekla potichu a volnou rukou si se mnou propletla prsty. Zbožňuju když je můžu mít takhle u sebe.
,,Co všechno?" Zeptal jsem se potichu a ona mou ruku jemně stiskla v její. Palcem mě hladila po jejím hřbetu a stále se dívala do mých očí.
,,Charlotte vyrostla a naučila se hrozně moc věcí. Jay vyrostl, dokonce já jsem vyrostla..." řekla a tiše se zasmála zatímco já jsem ji jemně pohladil po tváři a usmál se. Je pravda že vyrostla, ale pořád to není takový rozdíl.
Hlavně za tu dobu zhubnula a víc se jí vytvarovaly křivky na co si opravdu nemůžu ztěžovat, ale to jak je hubená mě trápí, protože vím že nejedla a proto to tak je..
,,Taky se nám upevnil vztah, máme blíž s rodiči.." odmlčela se a nejistě mou dlaň přiložila na její bříško.
Sklopil jsem tam pohled a cítil jak se mi rychleji rozbušilo srdce.
,,Rozrostli jsme se." Dořekla a mně se zadrhl dech. Děje se to co si myslím?
,,Jsi..?" Zeptal jsem se se zadrženým dechem a ona se pousmála. ,,Napadlo mě to když jsi spal, s tím vším co se se mnou poslední dobou děje by to sedělo." Řekla s malým úsměvem a já ji i přes Charlie vtáhl do pevného objetí.
Položil jsem si hlavu na její rameno a zavřel oči. Může být tenhle den ještě lepší?
,,Ale jak?" Zeptal jsem se jí potichu a ona se tiše zasmála. ,,Řekni mi jediný den kdy jsme ve vězení použili ochranu." Řekla tiše a já se pousmál. To je pravda. ,,Ani jednou, myslel jsem že bereš prášky." Řekl jsem s úsměvem a ona pokroutila hlavou.
,,Přibrala jsem po nich a nechtěla jsem je brát kvůli Charlie." Řekla a já se odtáhl aby mohla malá znovu v klidu papat.
,,Necháme si ho že jo?" Zeptal jsem se a ona pokývala hlavou. ,,Pokud budu těhotná tak ano." Řekla a potom vyprostila ruku z mého sevření a chytla se za rameno. ,,Co se děje? Jsi v pohodě?" Zeptal jsem se a ona s malým úsměvem pokývala hlavou.
,,Poslední dobou," začala a zhluboka vydechla. ,,Poslední dobou mě hodně věcí bolí, začalo to ramenem, potom se přidal podbřišek, kyčle... asi je to nějak spojené s tím těhotenstvím." Řekla tiše a já se podepřel o loket abych na ni lépe viděl.
ČTEŠ
Unstable
Fanfiction(ze začátku působí trochu depresivně, ale není, snad se bude líbit💗) Nemyslel jsem si že dokážu najít lásku už kvůli schizofrenii, která mě od raného dětství ovládá a také kvůli mému postavení jednoho z nejhledanějších kriminálníků, ale stalo se a...