53.

605 32 13
                                    

Jason's POV
- - - - -

Rychle jsem si setřel slzy a vběhl do baráku. V půlce cesty jsem se setkal s Natem a sklopil hlavu aby neviděl že brečím.

Nesnáším se za to co jsem jí udělal. Neměl jsem si od Amber nic brát. Je to mrcha, která se vyžívá v utrpení ostatních. Což jsem já taky ale zrovna na Em mi záleží.

Zamračil se a přišel ke mně blíž. ,,Co jsi jí udělal?" Zeptal se a já měl chuť se jít zabít. Je jasné že jsem jí něco udělal já, protože ona by se na to nezmohla a nic jiného by mě nerozbrečelo.

Tak moc se nesnáším. Neskutečně jsem jí ublížil a to jsem nikdy nechtěl.

,,Prosím zmlať mě potřebuju abys to udělal. Prosím." Řekl jsem a on se zamračil o něco víc. ,,Co jsi jí udělal." Zeptal se znovu a já se kousl do rtu abych potlačil vzlyk. ,,Včera jsem se asi vyspal s Amber a poškrábala mi záda a všude mám cucáky takže na to Em přišla." Řekl jsem potichu a ve vteřině cítil štípavou bolest na čelisti. Zavřel jsem oči a chytl se linky. Zasloužím si to.

,,Co sis kurva myslel!" Zakřičel a já se na něj znovu podíval. Já sám nevím. Vím že jsem telefonoval s Em a Amber mi dala nějaké pití a potom se mi postupem času všechno zahalilo do mlhy. Pamatuju si jen že jsem se vedle ní probudil.

,,Myslel jsem si že jsi se změnil. Copak pro tebe vůbec nic neznamená?!" Zakřičel a já si překryl obličej dlaněmi. ,,Já jsem nechtěl. Nikdy bych to neudělal kdybych byl při smyslech." Vzlykl jsem a on znovu zatl ruce v pěst.

,,Kdybys ji miloval tak to neuděláš." Zavrčel a já se posadil na zem přitahuje si kolena blíž k tělu. Hrozně jsem to pokazil. Vůbec jsem to nechtěl udělat.

,,Já vím." Řekl jsem potichu a položil si hlavu na kolena. Znovu jsem zavzlykal a pevně zavřel oči. Určitě mě teď nesnáší. Nemůžu o ni přijít. Nezvládnu to bez ní.

Uplynula chvíle kdy nikdo z nás nic neříkal a já v tichosti brečel, předtím než si Nate povzdechl a posadil se vedl mě.

,,Chtěl jsi to udělat?" Zeptal se klidnějším hlasem a já pokroutil hlavou. Miluju jí, proč bych to dělal? Cítím se hrozně protože vím že ji ztrácím. Samozřejmě už mi nevěří a kdo ví jestli mě ještě někdy bude chtít vidět.

,,Věřím ti..." řekl a já k němu zvedl pohled. ,,Nemění to nic na tom že jsem na tebe fakt nasranej za to jak moc jsi jí ublížil, ale věřím tomu že jsi to nechtěl udělat..." řekl a já se cítil o trochu líp. Věří mi Nate. Třeba dokážu dostat něco z Amber a přesvědčit Em o tom že jsem to nechtěl udělat. Musím ji dostat zpátky.

,,Jdi za ní prosím. Potřebuje tě." Řekl jsem a snažil se trochu uklidnit vzlyky. Nesnáším brečení. Táta mě za to vždycky trestal a pokaždé se bojím že se tu nějakým záhadným způsobem objeví a něco mi udělá.

,,Měl jsem to v plánu. Jen prosimtě neudělej žádnou blbost. Pokud jsi vážně nebyl při smyslech tak najdeme nějaké vysvětlení a Nick ti odpustí." Řekl a já přikývl a znovu si setřel slzy. Jen doufám že ji získám zpátky. Nemůžu ji ztratit.

- - - - -
Monica's POV
- - - - -

,,Nechci o něj přijít." Vzlykla jsem a pevněji Natea stiskla v objetí. ,,Říkal mi že nebyl při smyslech..." Řekl potichu a hladil mě po zádech. Zavřela jsem oči a položila si hlavu na jeho rameno. Dneska je všechno strašný. Chci aby tomu všemu byl konec.

,,To nic nemění na tom že se s ní vyspal." Řekla jsem a on zůstal potichu. Nedokážu uvěřit tomu že by mi to udělal. Věřím tomu že ho nějak přesvědčila, ale vyspal se s ní a pořád to bolí. Chci ho zpátky, ale co když to udělá znovu?

Unstable Kde žijí příběhy. Začni objevovat