37.

745 33 44
                                    

prosím jděte si zkontrolovat zda máte vote na předešlé kapitole💗
- - - - -
-o tři dny později-
- - - - -
Jason's POV
- - - - -
,,Kde je Em?" Zeptal jsem se Natea hned jak jsme vešli do domu. Položil jsem tašky s nákupem na zem a nenápadně se rozhlédl po obýváku s kuchyní. Všude bylo ticho..

,,Spala když jsem odcházel.. je teprve deset, to je pro ní jako půlnoc." Řekl s malým úšklebkem a já přikývl. Chtěl bych za ní, ale řekli jsme si že to Nateovi neřekneme dokud to opravdu nepůjde.

Pomohl jsem mu vybalit nákup a vzal si do ruky telefon. Tady moje práce končil už to bez ní déle nevydržím.

,,Půjdu do pokoje." Řekl jsem a bez čekání na jeho reakci vyšel schody nahoru. Tiše jsem otevřel dveře od jejího pokoje a vešel dovnitř. Opravdu spí. Je roztomilá.

Přešel jsem až k ní a jemně ji políbil na čelo. Odstranil jsem ji vlasy z obličeje a posadil se vedle ní. Pořád se vzpamatovávám z toho co se mezi námi děje..

Nemyslím si že si zasloužím její lásku, ale rozhodně o ni nechci přijít. Až moc pro mě znamená.

,,Jayi?" Řekla tichým rozespalým hlasem a otevřela oči. Usmál jsem se a jemně ji přiložil dlaň na tvář. Má úžasně jemnou pokožku. Nevím čím to je, ale nedokážu se ji přestat dotýkat..

,,Co tu děláš?" Zeptala se a s malými obtížemi se posadila. ,,Před chvílí jsme s Natem přijeli." Řekl jsem a jemně ji pohladil palcem. ,,Vypadám hrozně, radši jdi než se nějak upravím." Zamumlala a obličej si překryla rukama. ,,Vypadáš hezky jako vždy." Řekl jsem a ona se s pokroucením hlavy pousmála.

,,Pojď ke mně." Řekla a natáhla ke mně ruce. Stáhl jsem si ji pod sebe a díval se ji do očí ve kterých hráli nadšené jiskřičky. Ruce měla kolem mého krku a usmívala se. Nemůžu tomu odolat. Je prostě úžasná..

Sklonil jsem se k ní a jemně ji políbil na rty. Na ty dokonalé rty, které tak miluji stejně jako ji.

Zatím jsme nezašli dál. Jen pár polibků. Ne líbání. Polibky. Něžné, procítěné a nebo rychlé na uvítání, loučení...

Myslím si že i tohle je pro ni velký krok. Nevím jestli je připravená na něco víc, a rozhodně ji nechci do ničeho nutit.

,,Miluju tě." Zašeptala mezi polibky a pohled upřela do mých očí. Na pár vteřin se mi zastavilo srdce a zadrhl dech. Je to pro mě tak nové.. pokaždé když ji to slyším říct mám chuť ji dokázat mou lásku jinak.

Dokázat ji jak moc pro mě znamená i něčím víc než jen slovy. Pomilovat ji. Něžnými pohyby a doteky zajistit to aby se cítila dobře a milována.

,,Já tebe." Řekl jsem potichu a znovu ji políbil. ,,Vím že ti tohle nestačí, omlouvám se." Řekla sklesle a já pozvedl obočí. Nevím o čem mluví. ,,Neomlouvej se, ani nevím co tím myslíš." Řekl jsem a pohladil ji po tváři. ,,Nestačí ti jen pár polibků." Řekla. To jí trápí? Miluju její rty na mých. Je to nejlepší pocit, který jsem za dlouhou dobu zažil.

,,Je to pár polibků, ale od tebe Em. To je něco úplně jiného" řekl jsem a ona s pousmáním pokroutila hlavou.

,,Chtěla bych se naučit víc." Řekla nejistě a já pozvedl obočí. ,,Co přesněji?" Zeptal jsem se a ona stydlivě sklopila pohled. ,,Líbání?" Zeptal jsem se a ona pokývala hlavou. Zbožňuju to jak se červená, protože je nezkušená. Je to roztomilý. Hlavně se mi líbí ze jsem první a jediný muž který se ji takto dotýkal.

,,Není to žádná věda, jen o tom nesmíš moc přemýšlet." Řekl jsem a ona zvedla pohled do mých očí. Vypadala nejistě. ,,Em nemusíme pokud nechceš. Do ničeho tě nenutím." Řekl jsem a jemně ji pohladil po líčku.

Unstable Kde žijí příběhy. Začni objevovat