Monica's POV
- - - - -
Sklopila jsem pohled a trochu se od něj odtáhla.,,Je na to moc brzy." Řekla jsem a on jeho sevření povolil. Zhluboka vydechl a přikývl. ,,Nechci tě do toho nutit, počkám až budeš připravená.." řekl a já se pousmála. To je hezký, ale problém je v tom že bych asi vážně chtěla. Možná bych ho nechala kdybych nebyla panna, ale takhle se prostě bojím...
,,Najdu ti ten řetízek." Řekla jsem a on pokýval hlavou. ,,Já se ještě na chvíli vrátím do sprchy... za chvíli jsem zpátky." Řekl a odešel zpátky do koupelny. Povzdechla jsem si a otevřela druhý šuplík u jeho strany postele.
Hned navrchu se leskl světlý řetízek s malým křížkem, který Jason normálně nesundaval z krku a teď ho tak usilovně hledal.
Řetízek jsem opatrně vyndala a vzala si ho do dlaně. Je krásný, a očividně pro něj hodně znamená. Opatrně jsem ho položila na stoleček. Z postele jsem vzala šuplík, který předtím vyhodil a naskládala do něj všechny věci které vysypal. Znovu jsem ho vrátila na jeho místo a posadila se na postel. Vzala jsem si do ruky telefon a on hned začal zvonit.
Kris
Povzdechla jsem si a hovor přijala.
,,Děláš si srandu? Kde jsi ho vzala? O můj bože Jaktože o tom nic nevím?" Vyhrkla a já si nervózně začala hrát s lemem mého trika.
,,Je to Nateův kamarád." Řekla jsem tiše. ,,No nekecej, má takových víc? Jednoho bych si vzala." Řekla a já se zasmála. ,,Kris říkáš to jako by byli nějací psi." Řekla jsem. ,,Taky že za mnou tak běhají." Řekla a já pokroutila hlavou. Zůstala jsem potichu. Na tohle ji nikdy nemám nic co říct...
,,Už něco bylo?" Zeptala se a vrátila mě k tím myšlenkami zpátky k té pro mě nepříjemné konverzaci. ,,Co?" Zeptala jsem se a slyšela jak se uchechtla. ,,Už jste spolu spali?" Zeptala se a já cítila jak se mi hrne horko do tváří. ,,Ne." Řekla jsem a ona si povzdechla. ,,Holka děláš chybu, takhle ti uteče za nějakou která mu dá." Řekla a já sklopila pohled. Jo o tom jsem taky přemýšlela, ale Jason říká že počká.. doufám že ano, ale nemůžu mu v tom bránit navždy.
,,Kristen o tomhle se s tebou vážně bavit nebudu." Řekla jsem a ona hned přehodila téma na něco co se týkalo vlasů.. moc jsem tomu nevěnovala pozornost ale byla jsem ráda že to pro jednou respektuje.
- - - - -
,,Nepokazil jsem to mezi námi?" Zeptal se tiše a já k němu zvedla pohled. ,,Co?" Zeptala jsem se natočila se víc k němu. Nervózně si hrál s mými prsty a díval se jen na naše ruce.
,,Já nevím... mám pocit že jsem to zkazil. Nechtěl jsem na tebe nijak tlačit.." řekl a já mu přiložila dlaň na tvář. Podíval se mi do očí, ale nepřestal mě hladit po hřbetu dlaně.
,,Nic jsi nepokazil." Řekla jsem. ,,Tak proč jsi tak odtažitá? Normálně jsi přítulná a líbí se ti když se tě dotýkám a teď se mi vyhýbáš.." řekl a já pozvedla obočí. Ani si neuvědomuju, že se chovám nějak jinak.
,,Můžu k tobě?" Zeptala jsem se a on si mě stáhl k němu na klín. Dala jsem si ruce kolem jeho krku a prsty mu jemně zajela do vlasů. Omotal si ruce kolem mého pasu a natiskl si mě na něj blíž.
,,Neopustíš mě, že ne?" Zeptal se tiše s pohledem do mých očí a v dlaních stiskl látku mé mikiny. ,,Ne." Řekla jsem a jemně mu odstranila vlasy z čela. ,,Všechno je v pořádku, nic jsi nepokazil." Řekla jsem a on pokýval hlavou.
Všimla jsem si jak mu pohled padl na mé rty, ale byl nejistý. Pravou dlaň jsem mu umístila na stranu krku a jemně si ho přitáhla k sobě.
,,Můžu?" Zeptal se potichu a já přikývla. Přiložil mi dlaň na tvář a jemně se mi přitiskl na rty. Zavřela jsem oči a přitáhla si ho k sobě blíž zatímco on mi stiskl boky v dlaních.
ČTEŠ
Unstable
Fanfiction(ze začátku působí trochu depresivně, ale není, snad se bude líbit💗) Nemyslel jsem si že dokážu najít lásku už kvůli schizofrenii, která mě od raného dětství ovládá a také kvůli mému postavení jednoho z nejhledanějších kriminálníků, ale stalo se a...