12.

742 40 6
                                    

Monica's POV
- - - - -

,,Dobrý ráno." Řekla jsem Nateovi rozespalým hlasem a protáhla se. Snad není vidět že jsem půl noci brečela a spala asi tři hodiny. Snažila jsem se se dát ráno nějak do pořádku, aby to vypadalo v pohodě, ale Nateovi většinou nic neunikne...

,,Dobrý. Jak jsi se vyspala?" Zeptal se a já se unaveně posadila ke stolu.

,,Nic moc... ještě bych ležela." Řekla jsem a promnula si oči.

,,To já taky, ale práce nepočká." Řekl a já si až teď všimla že už je připravený na ven. Měl na sobě černé džíny a stejně barevnou mikinu.

,,Kam jdeš?" Zeptala jsem se trochu zmateně. ,,Do práce Nick." Řekl s úšklebkem a z linky si vzal sluneční brýle.

,,A to jsi dealer nebo proč máš na sobě tohle?" Zeptala jsem se a on se uchechtl, stejně tak i Jason, který mě jako vždy vyděsil tím že se objevil za mnou. Trochu jsem sebou cukla a rychle si Jasona prohlídla. Taky vypadal jakoby teprve vstal, ale pořád vypadal dobře.

Sedl si ke stolu a jen nás tiše sledoval.

,,Jason tě bude hlídat a-" ,,Prosím přestaň říkat hlídat. Cítím se jak kdyby byl moje chůva." Řekla jsem prosebným hlasem a na chvilku zavřela oči. Pálily mě, a doufala jsem že nebyly zarudlé

,,Jason tu bude s tebou, a já se vrátím asi až někdy v noci, takže ať se tu nic nestane." Řekl a podíval se ze mě na Jasona.

,,Jako vždy." Řekla jsem a zapřela se loktem o stůl podepírajíc si obličej dlaní, ale rychle jsem pozici změnila když mě tvář začala bolet.

,,Tak já půjdu." Řekl a šel ke dveřím. ,,Počkej," řekla jsem a rychle vstala z místa. Samozřejmě se mi ale musela zamotat hlava a já sebou málem na místě švihla.

Chytla jsem se stolu a zavřela oči. Cítila jsem se slabá a snažila se to co nejdřív rozdýchat.

,,Nick víš že na to musíš dávat pozor." Povzdechl si Nate a přišel zpátky ke mně. Otevřela jsem oči a natáhla k němu ruce. Nemám ráda když jen tak odejde aniž by se pořádně rozloučil.

Usmál se a pevně mě objal.

,,Za chvíli budu zpátky." Řekl a odtáhl se. Přikývla jsem a znovu se chtěla posadil ke stolu, ale zdržel mě.

,,Počkej." řekl Nate a otočil si mě čelem k němu. Vzal mě za bradu a zamračeně si prohlídl mojí pravou tvář.

,,Co se ti stalo?" zeptal se a podíval se mi přímo do očí. Cukla jsem pohledem k Jasonovi, který seděl u stolu a byl potichu. Vypadal provinile.

,,Víš jak jsem nešikovná. Asi jsem se jen o něco bouchla." řekla jsem. ,,Do tváře?" zeptal se s pozvednutým obočím.

,,Do tváře? Jo to.. Včera mi zase spadl telefon na obličej, nevěděla jsem že to bude tak špatný. Mám tam modřinu?" Zeptala jsem se a snažila se to udělat co nejvíc důvěryhodný.

,,Ty jsi fakt pako. Měla by jsi si dávat pozor, nechceme aby to vypadalo že tě mlátíme." Řekl a já se nuceně zasmála.

,,No nic. Já půjdu. Jen hlídat Jasone nic víc, jasný?" řekl Nate a Jason přikývl.

Byli jsme potichu ještě další minutu po tom co jsme slyšeli že Nate odjel a potom ke mně Jason přešel.

,,Proč jsi mu lhala?" zeptal se a já se posadila na kuchyňskou linku. Obecně to mám radši než sedět u stolu. Je odsud větší rozhled.

Unstable Kde žijí příběhy. Začni objevovat